Powered By Blogger

fredag 2 mars 2012

Rear ut det sista! Uppdaterat!!

Nu kan ni passa på att fynda lite!  Priserna är inkl. frakt.

Givin tunic i powder. Stl. 2 och i nyskick.
700:- NU 600:- inkl. frakt.
SÅLD!


Crochet alpaca vest i alpackaull. Vackert virkad. Unik och säljes till pangpris! Onezise
 I mycket fint skick.
850:-NU 600:-
SÅLD!



Fickor nedtill.



Baksidan.


Vackert handvirkad



New Jersey tank i vintage rouge. stl. 2 Använd ett fåtal gånger och i mycket fint skick.
400:- Nu 300:-


Tryck även på baksidan.






Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.
 450:- NU 300:-




Svenska från  Euro step fegen.

 

Söt top i äldre modell, Stl. 2. Fin skick! 250:- Nu 200:-


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Jag kikar igen in på din bloppis. Skrapar ihop för Gosee tunikan just nu. Men angående sandaletterna: har de klack? Eller platta? Jag skulle kanske våga chansa då storleken 39 är just min. Har du några inlägg med bilder på sandalerna när du har dem på dig t ex?

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Jag vill gärna köpa Rock-a-fellow slippen av dig!
    Kram!
    Ninna

    SvaraRadera
  3. God morgon! den är din. Har mila dig :) Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad synd att jag missade den fina alpacavästen. //Katarina

    SvaraRadera