Powered By Blogger

torsdag 29 mars 2012

Kreativ sömnlöshet

Den sista tiden har jag då och då vaknat vid ett-tiden på natten. Vanligtvis brukar jag ta fram boken då men inatt började jag leka med mobilappen camera+ (skyller denna nattliga pigghet på kortisonkuren).

Av någon anledning har jag inte fattat hur det funkat tidigare och har tänkt i mitt stilla sinne ; jaha och vad var det som var så bra med den? Men inatt trillade poletten ner och appens möjligheheter öppnades för mig. Det blev smyckestället som jag tillfälligt parkerat på mitt nattygsbord som fick bli motivet (då låg jag åtminstone kvar i sängen :)).  Och man kan säga att Fenurilkrämpumpflaskan (för händer och fötter) inte gör sig så bra ihop med smyckestället...

Men wow vad många varianter det fanns att välja mellan på denna app! Förstår nu varför många gillar den.


Ja.. jo.. jag måste hitta något ställe den den får stå mer för sig själv. Typiskt mig att att glömma bort en sådan detalj :)) Hade bara ett stort smyckeställ till mina halsband i huvudet, att det skulle stå någonstans glömde jag visst bort :P

Ska hitta lite roligare motiv idag att leka med! Solsken just nu :) verkar lovande.

Ha en fin dag!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Jag har också den appen men har inte lärt mig den ordentligt än :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se om jag kommer ihåg hur jag gjorde :)) Kram

      Radera
  2. Ja, Camera+ är helt bäst helt enkelt. Jobbigt att inte kunna sova dock. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den verkar jättekul! Får hoppas att jag sover gott inatt :) Kram

      Radera