Powered By Blogger

måndag 19 mars 2012

Dagens och Heavy metal dress

Blev lite överrumplad idag när jag kom ut för det var så kallt! Brrrr... Men det var skönt att få lite luft i alla fall.


Hämtade hem Heavy metal dress i stl.2 och provade den ordentligt hemma. Och klänningen är fin men jag känner mig inte riktigt bekväm med magen som iof är extra svullen nu, men det är den ju ibland så jag måste liksom räkna med det.. så jag får se hur jag gör.

Fick inte in något ljus men något som var bra med klänningen var längden :) Var rädd att den skulle bli för lång. Provade även trean men den blev för stor upptill och för lång.



Japp.. får tänka på det tills imorgon.

Ha en fin dag!
Kramar!


14 kommentarer:

  1. Wow!

    Vad snygg du och klänningen är. Som gjorda förvarandra ju! Får jag fråga hur lång du är?!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag som kände mig halvgravid i den :)) Jag är 166 cm. Kram

      Radera
  2. Jättefin tycker jag. Behålla..? <3<3<3

    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Gillar den jättemycket men det känns lite ovant.. får se :) Kramar <3<3<3

      Radera
  3. jättefin tycker jag också! svårt att se men är den tajt över magen? är rädd för att se "gravid ut". kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyget under bysten är mjukt och faller ner fint. Putar det ut någonstans syns det. Kram

      Radera
  4. Jättefin ju! Tycker du ska behålla - ser inte röken av någon mage. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) haha den finns där mellan varven men jag behåller den nog :) Kram

      Radera
  5. Den sitter bara jättesnyggt, men det är klart det ska kännas bra med. Hoppas du finner ut av det.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Behåller nog för jag gillar den mycket :) Kan ju tycka in manen med höga trosor :D Kram

      Radera
  6. Du är ju jättefin i den! Färgen är underbar! Jag har själv slagit till på Tadaa dress i stället.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Tadaa är superfin med. Två olika typer av klänningar så jag kan tänka mig båda :)) Risken finns att Tadaa är för lång till mig. Kram

      Radera
  7. Jag tycker att du ser jättebra ut! Jag har ju släppt tanken på den just för att man bara är snygg i den när man är utsvulten :) Klickade hem en Tadaa i purple från DF i stället.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag tänker att jag brukar känna mig mer bekväm på sommaren och det funkar att ha en underklänning under som slätar ut utbuktningarna :)) Kram

      Radera