Powered By Blogger

tisdag 27 mars 2012

Dagens städstass

Japp idag är det tvätt och fixdag! Och lycka kan vara när tvättstugan är tom och man kan använda alla maskinerna och torktumlarna :) Håller på att fixa i ordning på balkongen med så det blir lite mysigt där också.

Idag är det varmt verkligen så kanske att det blir en promenix eller moppetur beroende på benet.

Supersköna Tadaa dress i silky purple och drop needle leggings fick agera städstass idag och jag måste bara säga att det är den skönaste klänning jag har haft! Rymlig och skön. Har stl. 2 på denna.
Och det var denna som fick följa med hem från Milk and Honey igår + en fin sak till :)


Näpp.. dags att fortsätta innan jag kommer av mig!

Ha en fin dag!
Kram!

8 kommentarer:

  1. Balkongfix är ju så mysigt :-)
    Du, har du sett att det finns en fjärilsklänning, samma som paraply och schal?! En liten, liten skymt av den inne hos mig, men kolla Accessorize om du är intresserad av en söt strandklänning!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är härligt och samtidigt väldigt nödvändigt! har använt balkongen som förråd i vinter. Åhh det måste jag kolla upp! Fjärilarna är så fina :) Tack för tipset! Kramar

      Radera
  2. Du städar med stil, det är säkert. Balkongfix är så kul
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. fick lite energi av den vackra färgen :) Ja det är kul när det blir fint. Satt en stund och solade i min baden baden :( Kram

      Radera
  3. Till och med en städ- och fixdag blir dubbelt så skön när man klär upp sig lite! :D Gillar din inställning! Härligt med färg.

    SvaraRadera
  4. PS. har du mer bilder på hur art-sandaletterna ser ut? från sidan/i profil?

    SvaraRadera