Powered By Blogger

torsdag 1 mars 2012

Till Salu! Odd Molly, Ceannis, Art, Rock by Sweden och Please. UPPDATERAT!

Nu har jag fått ihop lite blandad kompott av finingar som jag tror ni gillar :) I priset ingår normal frakt. Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com eller lämna en kommentar.

Khalo knit dress i indigo med lila hjärta på ryggen och knyt fram med lila band, Varm och go och fin passform. Stl. 2. Lite rymlig. Använd några gången men i fint skick!
950:-
SÅLD!







Underbara Betty mae från Odd Molly i stl. 3. Normal till lite rymlig. Mycket fint skick! I powder.
1100:-
SÅLD!




Odd Molly Chrysalis  minigown i dark powder, stl. 3, något liten i storlek. I fint skick!
650:-




Skallehalsband från Rock by Sweden i färgen gun. Endast provat.
450:-
SÅLD!

 

Skitsnygg Ceannis skinnväska. Rymlig med flera fack både inuti och på baksidan, knäppes med magnetknappar fram men kan även stänga den upptill med dragkedja, reglerbart axelband, en liten rem med hake som man kan fästa sina nycklar i.
Superfint skick! Gråbrun färg. 
950:-
SÅLD!
 

 



 Fina sommar sandaletter från Art. Köpta i somras men aldrig använda då de är för små. Stl 39. Små i storlek.
 400:-




Underbara Pleasejeans köpta i somras och använda ett fåtal gånger. Mudd i midjan. Stl. M. Lite baggy modell.
450:-
SÅLDA!





Odd Molly Blenda short dress i färgen Sienna. Stl. 2. Inte så lysande röd irl. Endast använd några gånger.
450:-




Det var alles för den här gången. Vaknade tidigt idag och ska strax bege mig ut på en promenad och kanske slå till med caféfrukost :)

Ha det gott!
Kramar!


14 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är intresserad av halsbandet :)
    mvh
    Anna
    Haglund_1986@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ditt om du vill ha det. Är Anna med i mailadressen?

      Radera
    2. Anna är inte med i adressen. Utan adressen är haglund_1986@hotmail.com

      Radera
    3. Jag har skickat mail till den adressen. Har du inte fått dem?

      Radera
    4. Har mailat dig flera gånger men inte fått svar från dig. Kan du maila mig i stället! marieskoog65@gmail.com

      Radera
  2. Blundar o ser ingenting, fniss.. Håller också på förnyar garderoben! Finns alldeles för mycket som ropar mitt namn! Trots allt nytt som kommer fick jag hem två finingar från äldre kollektioner! Bägge har stått länge på önskelistan..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är roligt att förnya även om det är äldre plagg. De blir som nya :) Vad är det för fint du har hittat :))? Kram

      Radera
  3. Nymph dress i dark cherry! Fick köpa Josannes, den är så vacker i färgerna! Sedan på T en Melton cost #463, den ljusa, heter väl chalk då.. Den kappan har jag drömt o i många år! Den var i princip oanvänd o passade mig perfekt i storlek! Så nöjd med mina paket idag..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Och mitt paket som går i lila toner har precis lämnat Canada :)))) Kul! Behöver få in lite nytt ;) Det börjar eka i garderoberna nu :P Kram

      Radera
  4. Hejsan! Är intresserad av Ceannisväskan! Jag undrar över måtten, om du har lust att mäta den.
    Hälsningar Soili
    soili.larsson@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag mäter väskan och återkommer till dig! Kram

      Radera
  5. Jag vet inte varför min kommentar blev halv? jag är intresserad av väskan och vill veta måtten.
    Soili

    SvaraRadera
  6. Fasiken, jag missade Khalon:n :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd :( Men om det blir någon ändring vet jag att du är intresserad :) Kram

      Radera