Powered By Blogger

onsdag 29 februari 2012

Trött

Dagen har rusat iväg i expressfart och jag har hängt på i farten ungefär...SoSet blev inte så lyckat idag. Det som innan var en väldigt lugn och sansad grupp har nu fått ett tillskott i form av en babblig person som spårar ur hela tiden, suck! Det är "that time of the month" och jag blev fruktansvärt irriterad så det var svårt med relaxet idag.. Men, nu är jag hemma och ska göra som Maja katt, inta favoritställningen och varva ner...ahhhh...


Och så passar jag på att flagga om fina Betty May som jag swappat av Bina. Tyvärr var den alldeles för stor till mig (stl. 3) så den kan bli din för ett mycket bra pris. Superfint skick!
1100:-


 Maila mig på marieskoog65@gmail.com eller lämna en kommentar om du är intresserad.

Ha en mysig kväll!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att en människa tar så mycket plats i eran grupp. Njut kvällen och ta igen dig.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas ledarna styr upp den nästa gång! De blev väl också lite tagna på sängen kanske.. Nu är jag så nervarvad att jag ska gå och lägga mig :) God natt! Kram

      Radera
  2. Usch vad tråkigt med sådana personer i en grupp! Ännu värre med tanke på varför du går just där, avslappning, haha jomen visst! Hemska tanke!
    Kryp upp i soffan o relaxa hemma med katterna-mys istället!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen hon lugnar ner sig. I dag gick vi igenom sömn som är ett problem för mig och som är intresserad av och gärna vill lära mig mer om. Men den här människan kommentarer bara rakt ut hackade sönder nästan hela föredraget och när hon började prata om skidskytte kunde jag inte vara tyst längre och där sätter jag punkt :) Tur att jag har katterna :) Kram o God natt!

      Radera
  3. Nej vad jobbigt med en sådan människa! Kan ju dra ur energi ur vem som helst. Hoppas nästa gång blir bättre. Vila på nu :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja jag var helt slut efter de två timmarna som vanligtvis brukar ge energi. får hoppas det är bättre nästa gång :) Kram

    SvaraRadera
  5. Vad typiskt med en sådan människa. Att folk bara inte kan varva ner. Jag hade också blivit irriterad. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev lite mycket där. Kram

      Radera