Powered By Blogger

söndag 12 februari 2012

Dagens promenadstass och Mrs Melton till salu!

Idag var det riktigt skönt ute. Solen sken och det var lite varmare än igår. Dagen har lunkat på i maklig takt så det finns inte så mycket att säga om den. Bjuder på dagens stass istället!

En tunika från Culture och Levis Jeggings. ( här med nyduschat hår  om någon undrar )


 Min underbara olle från Lexinton som är så väl använd att det har blivit ett litet hål i den såg jag idag :( Var den aggressiva uppsynen kommer från vet jag inte! Här med torrt hår iaf :)


Min Mrs Melton jacket i underbaraste kashmirull är till salu! Vi kommer inte riktigt överens så den får vandra vidare. Stl. 3 ( liten i storlek ).

1600:- inkl. vanlig frakt.


Fina baksidan.

  
Vackert sidenfoder och en innerficka med liten rosett på.


Så fina fickor i powder och lila och fina träknappar med fjärilar.


Vackert mönster nedtill och hålbroderier.

Kappan/jackan är sparsamt använd  och är i mycket fint skick! Vanlig frakt ingår i priset.
Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en härlig söndag!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Tala om torrt hår alltså! Mitt står rakt ut av vädret och jag blir komplett tokig på det minst sagt. Fin är du! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kall vinter är hemskt för håret! Tackar :) Kram

      Radera
  2. Så skönt det är att vara hemma igen och läsa bloggar och mysa.
    Hoppas du har haft en fin helg, och jackan är en dröm men den är ju så liten i storlekarna..

    Kramar i massor till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du har haft ett underbart eventäventyr! Det har var is kul att följa med på distans :) Jag har haft det mysigt i helgen :) Japp den är liten och den är inte riktigt jag. Kram

      Radera
    2. Massa kramar skulle det ju va :))

      Radera