Powered By Blogger

måndag 13 februari 2012

Blåst på konfekten.. och liten påminnelse

Vaknade vid halvsju av att mobilväckningen körde igång och var pigg??!! Har inte hänt på evigheter! Idag var det dags för The shrink. Eftersom jag inte riktigt är överförtjust i hennne ( än ) laddar jag med alla möjliga medel som idag; Ta på mig röda kläder för att hålla henne på mattan ;) Känner mig lite som John Cleese och hans figur i Pang i bygget som har rejäl psykdoktornojja :))) ( har ni inte sett det avsnittet så kolla! Jag dööör av skratt varje gång! ) Riktigt så illa är det inte med mig :)

Min mobil stänger av sig hela tiden ( ljudet ) så jag missar en hel del samtal har jag förstått :P Som tur var kollade jag den idag för där var ett meddelande om att mötet var inställt idag! Jag som var så laddad med min röda outfit!  Jaha.. jag som hade planerat in dagens promenix i nya omgivningar när jag ändå var där. Får hitta på något annat!

Timeout wrap, Givin tunic, termoleggings och Chrysalis.


Dessutom har jag gjort ett kap! jag tror nästan inte det är sant! Måste nypa mig i armen... Berättar och visar när den kommer :))

Och till sist! Många superfina plagg från Odd Molly, By Timo och Chill Norway till salu. Klicka HÄR för att komma dit eller på Till salu bilden till höger på bloggen. Har bla sänkt priset på fina Mrs Meltion jacket.

Ha en underbar måndag!
Kramar!










17 kommentarer:

  1. Snacka om snuvad.. Hoppas att du får en fin måndag ändå med andra saker att hitta på. Och jag tackar för nu blev jag påmind om att jag måste boka av ett möte i eftermiddag som jag glömt. ojoj.
    Vad har du hittat nudå? Nyfiken

    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tog en lång promenad och en liten fika :) Det var inte så dumt det heller :) Om allt går vägen har jag fått tag i en Dimmy coat för ett brakpris! Men vågar inte riktigt ropa hej än. Hoppas det löser sig med mötet! Kram och ha en bra dag!

      Radera
  2. Haha... Ja, Pang i bygget ja. "Is this a piece of your brain?" Haha...

    Älskar John Cleese. Ha en fin dag utan psykdoktorn då. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag skrattar fortfarande ihjäl mig nästan när jag tittar på det :D Det blev en fin dag och en härlig promenad med fika :) Kram

      Radera
  3. Jag ramlade in här av en slump och blev intresserad, men typsnittet du använder är så jobbigt att läsa att jag inte orkar. Sorry!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att min blogg fångade ditt intresse :) Funderade faktiskt på att byta typsnitt när jag gjorde om lite här i bloggen förra veckan men det finns så många och det är svårt att välja. Men ett byte blir det fram över så kika in igen om ett tag om du vill. Kram

      Radera
  4. Termoleggings? varvarvar???? Jag fryser ju konstant och känner att det här borde passa mig :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessa hittade jag i en liten billighetsaffär nära mig. 49:- kostade dem och de är supermjuka och sköna. Ibland finns det i strump och underklädesaffärer också. Jag kan kolla om det finns några kvar om du vill. Funderar på att köpa ett par till :) Kram

      Radera
  5. Vad gulligt av dig men du behöver inte - precis innan du lämnade din kommentar kom jag på att det finns hos Twilfit där jag har en rabattkupong :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ska bli spännande att om den fina kappan flyttar in hos dig:) Hoppas det gick bra hos the shrink i dag.
    kram

    SvaraRadera
  7. Haha, jag läser som en blind... ser att mötet blev inställd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha känner igen mig :)) Ja kappan...har jag tur är den här imorgon! Kram

      Radera
  8. Den där Givin tunic börjar jag bli allt mer sugen på! Himla fin! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är helt underbar! Får hoppas att den är lika fin efter tvätten, den råkade hamna i 40° .. Kram

      Radera
  9. Har inte sett det avsnittet, men Cleese är ju bara härlig, så kan se det för mig :-) Du får säkert en ny möjlighet!

    Snygg dagens! Givin ser jättefin ut

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla avsnitt är bra tycker jag men i just det är han knäppare än vanligt. Jag skrattar så jag får kramp! Måste köpa en Pang i bygget box!
      Kommer vara där onsdagar och fredagar för de andra kurserna så jag lär väl springa på henne :) Gillar Givin skarpt! Kram

      Radera