Powered By Blogger

torsdag 9 februari 2012

Hihi.. Nytt

Här är en som flippat loss totalt på bloggmallar och annat när jag skulle leta reda på det försvunna typsnittet :) Så nu blir det lite orientaliska krukor ett tag. Kom gärna med lite tips på vad som är bra och dåligt med typsnitt och färgställningar m.m. Behöll det gamla typsnittet men sedan skulle man ju färglägga och välja storlek och jag vet inte allt! Till slut blev jag så snurrig att jag helt enkelt bara valde det som jag råkat trycka på i princip.

Ha en fin dag! 
Nu ska jag slita mig från datorn och ta en promenix i solen.
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Jag har också lust att göra om lite men det blev så jobbigt med alla valmöjligheter :D Den här var lite kul tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja superjobbigt! Får se om jag behåller den här bakgrunden, känns inte riktigt hemma :) Kram

      Radera
  2. Vad fint det blev! Det kan du väl ha ett tag, lite ovanlig bakgrund kan väl vara kul!? Sol, har ni sol..?! Här kommer det lite mer snö för säkerhetsskull,haha..roligt eller hur!!
    Ha en skön promenade o njut ute i solen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Krukorna var så vackra och så fina färger :) Ja det får nog vara så ett tag :) Här är det sol och jag har inte kommit ut än :/ Går omkring och pillar och tiden bara försvinner...Ha det gott du med! Kram

      Radera
  3. Tycker det blev jättesnyggt med krukorna ju! Behåll dem! Inte alltid positivt med massa valmöjligheter; höll på att bli galen när jag gjorde om min sida för ett tag sen...

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) ja herregud vad mycket att välja på, fick hjärnkramp :) Kram

      Radera
  4. Jag tycker också det blev snyggt, så behåll denna.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men nu börjar jag vänja mig så den får vara kvar ett tag :) Kram

      Radera