Powered By Blogger

söndag 26 februari 2012

Gladstass :)

Nu var jag på gott humör redan när jag vaknade, men efter att jag fick på mig denna skuttade jag nästan omkring :)

Ceremony tunic (dress?) l/s i Blossom
Stl. 2. Rymlig i storlek.



Hade ett halsband hemma som matchade perfekt till broderierna :)


Tillsammans med Timeout wrap blir det en hallonglass :))



Nu ska här ut och promenixas och vägas. Har ingen egen våg så jag få gå ner till gymet.
Liten rapport om detta kommer senare, något märkligt har nämligen hänt på mätfronten..

Ha en härlig söndag! Här skiner solen från en strålande himmel! Å herregud klockan är inte ens tio och jag är redan på väg ut!? Ojoj vad har hänt!
  
Kramar!




9 kommentarer:

  1. Så fin du är och glädjen bubblar genom skärmen. <3

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul :) startade promenixen med en latte på det lokala fiket :) kramar

      Radera
  2. Svar
    1. Tack :) den är riktigt energigivande :) Kram

      Radera
  3. Absolut underbar stass och jag blir glad av att se dig :) Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vad härligt :)) Ha en underbar dag du med! Kram

      Radera
  4. Jisses vad snygg du är i den färgen. Så himla fint.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Jag föll som en fura för den :)) Kram

      Radera
  5. Fiiiiint! Och så snygg både i färg och modell till dig :-) Blir mer och mer irriterad över att jag tog en 1:a, en 0:a hade ju gott räckt. Får se om jag behåller min.

    Kramar

    SvaraRadera