Powered By Blogger

torsdag 2 februari 2012

Lagen om alltings...

J-vlighet... Bara för att jag skulle vara lite mer fit for fight inför skidresan så har jag gått extra många och långa promenader på buckliga isvägar.. Och vad händer.. Jag ramlade inte men jag har lyckats få en förbannad sträckning eller nåt i höften/benet och det gör riktigt ont i vissa lägen :( Hoppas att det lägger sig under bilresan upp. Annars.. jo då blir det störtlopp! För åka skidor det ska jag!!


Haha vilken ytterst tråkig bild :)) Hittade ingen annan.

Nu är allt packat, sonen står i duschen och Monica är på väg och jag ligger här och slappar lite.

Har behövt lite bloggpaus. Det är mycket som har snurrat i skallen så jag har behövt stänga av lite. Så kan det vara ibland. Men jag har läst hos er som har bloggar och läst kommentarer så ni vet.

Får se om det kommer lite dråpliga blogginlägg från fjällen :) Risken finns :))

Dagens resstass. Tanning long knit, matchande long socks, Blenda och en kjol från Esprit som förlängare.



Ha det gott allihop!
Kramar!




9 kommentarer:

  1. Ha nu en underbar resa!! Sträck på benen i bland och pausa om det går.

    Massa kram och hälsningar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja jag får göra det.. Skräcken är om jag får kramp mitt i en backe :P Hoppas du har det så gott du kan <3 Massa kramar tillbaka!

      Radera
  2. Hoppas du får en helt fantastisk resa och att sträckningen ger sig. Bloggpaus behöver vi alla ibland och det är bara att komma tillbaka när du känner dig sugen igen

    Ha det gott
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Väntar på att ressällskapet ska komma så vi kan åka iväg :) Ja ibland behövs en lite paus. Ha det gott du med! Kramar!

      Radera
  3. Ha det nu så trevligt, koppla bort bloggar och njut av din resa. Hoppas bara sträckningen ger med sig. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönaste och goaste koftan! Ha en riktigt bra skidsemester!

    SvaraRadera
  5. Så fin du är! Just den stassen har jag planerat att ha med mig till norska fjällen i helgen (fast annan färg) :-)

    Hoppas sträckningen ger sig och ha det nu riktigt bra!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Otur, hoppas det är en kortvarig skada som gör ont! Vilken början på resan..
    Snygg o varmt klädd, ser väldigt bekvämt ut!
    Kör försiktigt o ha det alldeles alldeles underbart nu!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Typiska att drutta nu! Ha det så mysigt i fjällen nu! Kram

    SvaraRadera