Powered By Blogger

söndag 5 februari 2012

Back to normal

Nu är det slut med löjliga skidfrissor, svalkiga öl, is i ögonfransarna och kramper i benen. Tillbaks till vardagen igen! Och det känns bara bra även om det suger lite i skidåkartarmen :) Nästa gång ska jag vara borta en hel vecka så man kan softa lite mellan varven och slippa kramp i benet :) Ser fram emot att kolla in vad ni har haft för er så det jag jag pyssla lite med i kväll.

Den totala skidfrillan :))


Ahh.. skönt med stor bildskärm och egna sängen igen :)

Ha det gott allihop!
Kramar!

14 kommentarer:

  1. Det låter som om du haft det härligt, men jag förstår att det kan bli intensivt och att det behövs lite vila emellan också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit underbart men intensivt. Blir tufft för en otränad kropp :) Kram

      Radera
  2. Å ja - egna sängen är det bästa när man varit bortrest :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Har fastnat här :) Kram

      Radera
  3. Välkommen hem till egen säng. Det är alltid det bästa med att komma hem.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem igen! Trodde (läst dåligt tydligen) du skulle vara i Norge en vecka..dagarna går fort. Huvudsaken är att du haft roligt o fått åka skidor, även om det varit kall.
    Katterna är väl överlyckliga att sin matte hemma igen kan jag tänka mig. Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske inte nämnde hur länge jag skulle vara borta. Vi åkte torsdag till söndag vilket innebär två hela skiddagar men kan åka lite på söndagen då vi åker hem men vi hoppade det och körde hem. Katterna är jätteglada :D Jag ligger och tittar på Morden i Midsomer :) Hoppas du har det mysigt du med! Kram

      Radera
  5. Det låter som ni haft det super. Men visst är det lite skönt att komma hem också? :)

    Ha det gott
    Kram
    /Vivi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart! Lite kort bara, nästa gång blir det en vecka! Jättemysigt att komma hem också! Ha det gott du med! Kramar!

      Radera
  6. Välkommen hem! Ja, nog sjutton sover man bäst hemma! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag har sovit som en stock! Kram

      Radera
  7. Skidfrillan är toppen bara att sätta på sig en mössa så är man klar ;)

    SvaraRadera