Powered By Blogger

fredag 10 februari 2012

Helt plötsligt proppmätt

Jodå jag travade in på Minzo med världens provarlusta ( det händer inte så ofta ) och bar in en hel hög Mollysar, ChillN, Branting, Ra-re och Ajlajk. Väl där inne i provhytten när jag provade Colbert och dess syster utan ärmar i underbara färgen Vintage indigo sade det bara stopp och bläk. Jag kände bara Shit vad trött jag är på det här! Blev faktiskt ganska förvånad även om jag känt att det varit på G ett tag. Mycket möjligt att detta bara är något tillfälligt men jag är trött på strumpbyxor, volanger och underklänningar vilket är nästan det enda jag har. Så jag gjorde en kovändning och kom ut med ett par gôrsnygga lite baggy Ra-re jeans och det bästa av allt var att jag fick dem till pangpris! 30% rabatt på rea-priset, tjohoo :D

Här ihop med en top från Hunkydory som jag hade sedan innan.



Nu blir det lite mer avskalat ett tag tror jag. Jag brukar mixa mina Mollysar med annat men har glömt av det lite det senaste och det är kanske därför jag blev så trött, vad vet jag...

Har lite fint till salu igen! Både Odd Molly, By ti mo och ChillN. Klicka HÄR så kommer du dit.

En härlig promenad har jag fått mig också och på hemvägen köpte jag en bit Chèvre som ska intagas med god sallad, lite valnötter och honung. Mums! Ett glas rött till det och det kan nästan inte bli bättre så här på en fredag :) Katterna ska få lite kokt torsk så det blir gottigott till dem med :)

Ha en mysig fredag!
Kramar!


2 kommentarer:

  1. Det kan bli så. Inte för mycket spets för mig heller längre! Och så drar jag vissa dagar bara på mig ett par jeans, en Acne tee och en kavaj och känner mig supernöjd. Ha en fin fredag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag fick jag lite nog. Blev trött på att se mig själv som jag kände just då, utklädd! men det går säkert över... det har det gjort förr :) Kram

      Radera