Powered By Blogger

lördag 18 februari 2012

Tuff natt :)

Herregud vad jag drömt inatt! Var nog all mat och vinet som satte fart på hjärnan. Bla har jag köpt Tri knit dress med tillhörande byxor ( finns det ) och så har en gammal lover från urminnes tider figurerat. Jag har kört buss på slingriga vägar i mörkret vilket var väldigt läbbigt ända tills jag kom på att jag kunde ta av mig solglasögonen :P Jag har byggt hus och pysslat med massa annat som jag inte minns. Phiu!


Nu är det desto lugnare.. halvsitter i sängen med en kopp kaffe ( skippar det smuliga brödet ) och bloggar. Och eftersom det är riktigt skitväder ute så ska jag försöka mobilisera lite krafter till städning här hemma.

Hoppas ni får en fin dag!
 Kramar!

8 kommentarer:

  1. Pepp pepp - jag har nyss dammsugit .)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...Banne mig om inte jag ska följ ditt exempel :)) Kram

      Radera
  2. Jag vet inte om det finns brallor, men drömmen verkar innehålla mycket action:) Är du trött i dag vet du vad det beror på..
    Ta en vals med snabeldraken:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var fullt ös! Nu har jag tagit en vals med snabeldraken också :)) Kram

      Radera
  3. Haha.... Vilka tokiga drömmar! Hoppas du får sova bättre i natt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud! Den bussfärden var inte att leka med :) Kram

      Radera
  4. Oj du har haft att göra inatt =)
    Själv har jag haft dejt med Mr Calici

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fullt ös verkligen :) Såg hos Josanne att det var magsjuka.. Usch, inget kul :( Krya på dig! Kram

      Radera