Powered By Blogger

måndag 13 februari 2012

Uppdatering av Till Salu inlägg!

Mollysar, By timo, Chillnorway och smycken till salu! Uppdaterar och sänkta priser i på vissa plagg!
I priset ingår vanlig frakt med posten. Bor man utanför Sverige tillkommer postens avgifter, 50:- i Europa.
 Ljuvliga Nymph strap dress i lite lilac, stl. 2. Först och främst  vill jag swappa den till en trea i fint skick. Kan också tänka mig att swappa den mot en Opulent sleeveless dress i stl. 2. Om ingen vill swappa säljer jag den för 1900:- inkl.frakt.

Klänningen är i jättefint skick då den endast är använd några gånger. Helt i siden med ljuvliga detaljer.
 Bilderna gör tyvärr inte klänningen rättvisa.


Så vackra detaljer och lager på lager.


Vackra axelband, tvådelade. ett i siden det andra siden med vackra pärlor.


Olika lager med vackra tyger.


Baksidan.


Liten smock på ryggen.


De vackra volangerna.


Dragkedja på sidan med fin Mollypeng.



By ti mo cardigan med knyt fram. Ljuvligt mjuk. Gråsvart. Stl. M. Endast provad.
750:-





Chill Norway Cabel knit, stickad klänning i stl. L. För stor till mig och passar bäst en vanlig large. Jag pendlar mellan M-L. Härlig stickas mjuk lammullsblandning.
500:-




Fint broderi på ryggen :)


Min Mrs Melton jacket i underbaraste kashmirull är till salu! Vi kommer inte riktigt överens så den får vandra vidare. Stl. 3 ( liten i storlek ).

1600:- inkl. vanlig frakt.


Fina baksidan.

  
Vackert sidenfoder och en innerficka med liten rosett på.


Så fina fickor i beige och lila och fina träknappar med fjärilar.


Vackert mönster nedtill och hålbroderier.


Kappan/jackan är sparsamt använd  och är i mycket fint skick! Vanlig frakt ingår i priset.

Fin lite äldre Molly i bomull.
300:-



Humanityarmband i vintagesilver och stenar.
200:-



Om ni är intresserade maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar