Powered By Blogger

måndag 20 februari 2012

Snurrig!




Nu har det hänt! Det som inte får hända och som jag alltid dubbelcheckar för att det inte ska bli fel. Jag har skickat fel! Skickade tre paket häromdagen, superstressad för jag var sen med dem. Två Traderaförsäljningar och en här på bloggen. Idag fick jag ett mail från den ena köparen och hon har fått en kjol men skulle ha en kofta! Gaahh!! Har mailat tjejen som ska ha kjolen men troligtvis fått koftan istället och hon har inte svarat än...Eller i allra värsta fall har det blivit trippelfel!! Mamma Mia! Hoppas verkligen det här löser sig! Och den här dagen som började så bra!

Ha det gott!
Kramar!

20 kommentarer:

  1. Oj, vad jobbigt!! Det är ju det som är värsta fasan som säljare! De flesta är väl ändå schyssta o ärliga, det kommer säkert lösa sig. Det kan ju hända oss alla förr eller senare..fast man inte vill o försöker vara noggrann! Antar jag är en av dom ev. drabbade. Mailar dig imorgon när posten varit här så du vet!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Annelie du är inte en av dom! Jag fick inte iväg ditt förrän idag (som tur var ) Får verkligen hoppas jag skrivit rätt pådem, det var också tre paket...Jobbigt! Kram

      Radera
  2. Jag har fått fel en gång, det ordnade sig bra och säljaren betalade in porto och lite extra för besväret.

    Har du ändrart på textstorleken i bloggen? Jag tycker det är svårt att läsa här hos dig.

    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det löser sig! Men den ena har fortfarande inte svarat på mitt mail.. Jag har bytt typsnitt. Är det svårare att läsa än mitt förra? Får pilla lite till med typsnittet. Kram

      Radera
  3. Hoppsan, det kan hända den bästa. Håller tummen för att det går smidigt att reda ut det. Jag vågar aldrig att ha många plagg till salu åt gången då det är min stora fasa att det ska bli snurrigt:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch! Hade lite väl många annonser på samma gång, Hoppas det löser sig någorlunda smidigt. Kram

      Radera
  4. Åhh, stackars! Det där är jag också alltid rädd för. Hoppas det ordnar sig nu. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja rena mardrömmem. Hoppas jag med men den ena köparen hör inte av sig.. Kram

      Radera
  5. Nej vad jobbigt! Det är det jag alltid är rädd att jag ska göra när jag har flera paket som ska packas och skickas samtidigt. Hoppas det löser sig. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte kul! Men det löser sig säkert! Får tänka positivt :) Kram

      Radera
  6. Oj då! Lätt hänt när det är flera saker som ska iväg....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja usch och fy! vill ha en snabb lösning på detta! Kram

      Radera
  7. Oj - stackare - har samma fasa själv för det är så lätt hänt. Hoppas att det löser sig smidigt!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja det här var inget kul. Bara hoppas att den andra köparen hör av sig snabbt så rätt personer får sina kläder. Kram

    SvaraRadera
  9. Oh no - men det ordnar ju sig; bara lugn! Och det är ju så lätt hänt!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen det! De ena tjejen har fortfarande inte svarat. Kram

      Radera
  10. Hej!
    Mrs Melton kom fram idag. Tusen tack/ Med vänlig hälsning, Anna i Örebro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh underbart att höra! Får hoppas de andra kommer rätt till slut också. Kram

      Radera