Powered By Blogger

måndag 20 februari 2012

Flow

Vilken dag det blev idag bara så där! Underbar promenad i solskenet, ett riktigt bra möte med psykologen - idag klickade det till och det jag anat visade sig vara sant, hon är duktig. Vägen kanske ska vara lite brokig ibland. En latte hann jag få i mig också :) Tog samma promenad hem och fick syn på en elektronikaffär som jag glömt av och där kunde man minsann beställa ett munstycke till dammsugaren, något som jag trodde var mission impossible!

Och när jag kom hem låg den här lilla sötsaken i min brevlåda.

Fina boxhandskarna :)


En liten present från Odd Mollys webbutik med en handklippt fjäril :) Jag hade inte beställt något, den bara kom ändå! Gulligt :)

Härlig start på veckan!

Hoppas er måndag varit mysig också!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Oj vad roligt, då kan jag kanske hålla tummarna att ett par handskar kommer till mig också :-)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det kanske det gör :) Jag har inte beställt så mycket därifrån. Funderar på att lotta ut dess då jag har ett par sedan innan. Kram

      Radera
  2. Hihi, vad kul! Fick ett likadant brev! Blev både glad o förvånad..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul :D Små detaljer som förgyller vardagen! Kram

      Radera
  3. Vad roligt med en liten överraskning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med bra dag och gulligt med present!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja en riktigt fin dag med present och allt :) Kram

    SvaraRadera