Powered By Blogger

lördag 18 februari 2012

Wooop

Hej och hå vad det gick undan! Så snabbt har jag nog aldrig fått sålt något :) Kul!

Måste visa mina jeansleggings som jag hittade igår när jag fick dra omkring på Frölunda torg, svårt att inte hitta något när man har en timma att slå ihjäl :P Det har öppnat en ny affär där med hyfsade priser som heter Mötvi. Byxorna är som jeans med gylf och fickor med otroligt tunt och stretchigt tyg.
Här är de ihop med tunikor från Vintage by fé och Art boots.

Så fina med en liten rosett och dragkedja :)



Blir huvudlöst idag för det är sov och städfilla :)

Och jag går inte och städar med Artsen :)) Gjorde  bara en lite snabbprovning innan jag drog igång med snabeldraken :) 

Idag när jag nästan var klar med dammsugningen (som tur var ) gick munstycket sönder! Det bara hänger där och dallrar! Undrar om man kan köpa ett nytt någonstans? Vet att det kan vara svårt att få tag i reservdelar till dammsugare, de vill väl att man ska köpa en ny... men det vill inte jag!

Någon som vet? Har en (ganska ny) Elektrolux ultrasilence ( som inte är tyst ).

Nu är det dags för lite matfix och renbäddning. Lyckades även spilla ut min kaffekopp så det blev en fontän med kaffe på väggar och i sängen! Ehhh... inte min dag idag. Tur att det gick så bra med försäljningen :)

Hoppas ni har en mysig lördag!
Kramar!




8 kommentarer:

  1. Elbutiker som säljer dammsugare o allt som finns i ett hushåll! Här har vi El-hörnan. Vi har en sådan snabeldrake o går bara in där så fixar dom fram en ny. Kommer du ihåg var du köpte den? Isåfall är det ju enklaste vägen att gå!
    Vi har just smörjt kråset med smörstekt bergtunga, som vår fiskhandlare tar in direkt från västkusten. Så gott det är..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer banne mig inte ihåg vad jag köpte den.. snacka om dåligt minne, den är bara några år gammal! Men jag får höra mig för. Tack för tipset! Åh mamma mia vad gott det lät! Här blir det ugnspannkaka, har massa mjölk jag måste göra av med :) Har å andra sidan lyxat det det med två restaurangbesök den här veckan så det är ok :) Kram

      Radera
  2. så snyggt detta var helt i min smak! vad var det för märke på jeansleggingsen och var hittade du dem, skulle vilja ha!
    Grattis till bra försäljning! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag köpte dem i en butik som heter Mötvi som säljer italienska kläder. Detta är deras eget märke (Mötvi). Vet inte om de finns någon annanstans. Ska till Frölunda på måndag. Om du vill kan jag kolla då eller vara bulvan :) 699:- kostar de. Kram

      Radera
  3. Det borde finnas nytt munstycke till dammsugarn. Kolla med affärer som säljer Electrolux.
    Snygga leggings.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag får kolla upp det! Tack :) Kram

      Radera
  4. Kan tyvärr inget om dammsugare - men Mötivi kan jag lite mer om :-) Det är ett italienskt märke som jag upptäckte när vi var i Italien för 7 år sen (herregud så fort tiden går!) Har ofta massa fina byxor och jackor. Trodde inte det fanns i sverige, kanske har kommit precis, roligt!

    Så fin du var i kappan!!

    Kram söta

    SvaraRadera
  5. De har precis öppnat på Frölunda torg. Har inte sett dem innan. Tack jag älskar den :) Kram

    SvaraRadera