Powered By Blogger

onsdag 8 februari 2012

Relaxed

Fick pröva Mindfulness på SoS - stället idag och wow vad skönt det var! Det tog lite tid innan jag varvade ner, tankarna flaxade omkring,  käkarna var stenhårda och så glömde jag andas mellan varven. Men sen... Det här är helt rätt för mig. Jag kommer gå två (ibland tre) gånger i veckan då vi kommer pyssla med olika former av stresshantering och kroppsmedvetande. Känns väldigt genomtänkt. Är så glad att jag kom med.

Liten googlad kissemisse får symbolisera mig idag :)


Ha en fin kväll! Här ska relaxas vidare :)
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Låter jättebra. Mindfulnessklasser är steg nr 2 för mig när jag kommit en bit :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen jätteskönt när man väl lyckas slappna av! Kram

      Radera
  2. Vad sköt att du tycker det passar dig. Så småningom vet du precis hur du ska gör för att slappna av. Tack så mycket för ditt bulvanerbjudande, men jag tror jag har fixat tunikan själv.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jätteskönt! Härligt att du fått tag i tunikan börjar bli lite sugen på den färgställningen själv :) Kram

      Radera
  3. Ja gud vad svårt det är att slappna av totalt! Men skönt när man väl får till det! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Fick säga till mig själv (inne i huvudet) flera gånger att sluta tänka på annat. Till slut gick det :) Kram

      Radera