Powered By Blogger

tisdag 28 februari 2012

Avoca + Please = Namnam

Var inne på Folk och kikade i söndags och förälskade mig handlöst i en klänning/tunika från Avoca. I webbutiken Stil1 hittade jag de slimmade Pleasejeansen som är tighta utan att sitta åt i magen, wow! Förstår Pleasehypen :) Helt otroligt snabbt levererat från båda ställen :)

Avocan har jag stl, 3 (40) och jeansen stl. M (vet att de töjer sig och att jag håller på att gå ner i vikt men jag saknar ett par jeans som är sköna nu, de får tjänstgöra som baggyjeans sedan :))


Så himla fint fall.




Bumparumpan får gömma sig under Avocan :P


Mina Arts och en Timeout till detta så är skönaste stassen på länge fixad :)

Dags att bege sig till frissan!

Ha det gott!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Snygg tunika o jeans!! Alltid kul o testa något annat emellanåt! De där jeansen verkar vara omåttligt populära hos er bloggare, måste var nåt x-tra förstår jag..
    Du har väl sett jeanskjolen hos Noos, med 10% just nu?! Om du inte lyckas med swap förstås. Det är nog den skönaste jeanskjolen jag någonsin haft! Är du verkligen säker du måste ha en större? Tycker det är så mkt stretch i den..
    Skönt få håret fixat! Spännande o se hur du blev sedan..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är kul :) Jag föll för det där att de inte satt år i magen :)) Jag är större än jag ser ut.. är rund om magen och då är det inte snyggt om resåren sitter åt :/ Nu har jag blivit lite ljusare igen allt för att fånga våren! Kram

      Radera
  2. Jättefint! Skönt med lite nytt och jeans är alltid bra att hitta. Jag är hopplös med jeans och går alltid emot alla modesvängningar där. Jag måste ha låg midja och klarar inte av hög sådan och jag måste ha bootcut på dem. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trivs bäst i lite baggy med smala ben. Eller som dessa och ha en tunika över. Tycker det är jättesnyggt med vida ben och låg midja på andra men jag passar inte i det.. Har för korta smala ben tror jag :) Tunikan är ljuvligt mjuk. Kram

      Radera