Powered By Blogger

onsdag 15 februari 2012

The boots

Igår kom de! Arts underbara ankelboots. Sköna är bara förnamnet! Hur har jag kunnat missa dessa underverk att ha på fötterna! Det bästa av allt är att jag sålde ett par vinterstövlar som inte blivit använda och använde de pengarna till dessa. Blir ju nästan gratis :)) Här kommer massa bilder på finingarna tillsammans med Smirk long leggings i vintage grey som är små i storlek men jag förmodar att de töjer sig då de är i bomull. Jag har stl. 2 på mina.

Art Oteiza stl. 40






Mer än nöjd är jag :) Fast idag är det Uggsen som åker på i snön.

Mår bättre idag, det halsonda är borta men har fortfarande en brinnande känsla i kroppen och huvudvärk så jag tar det lugnt idag med. Ska bara åka till SoS-gruppen och förhoppningsvis promenera en bit på hemvägen. Kör stenhårt med Echinacea brus och Mivitotal plus.

Hoppas ni får en bra dag! Här skiner solen från en ljusblå himmel :)
Kramar!

18 kommentarer:

  1. Jättesnygga verkligen! Jag har säkert 5-6 par Arts i garderoben. Både ankelboots och sommarsandaler och de gör verkligen de snyggaste och bekvämaste skor någonsin. Till skillnad mot många andra snygga skor så går det faktiskt att leva i dessa. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det förstår jag! Detta kommer absolut inte bli mina sista :) Kram

      Radera
  2. Grymt snygga tillsammans med tightsen! Själv har jag tre par Arts och det kommer säkert att flytta hit fler :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Tightsen är superfina men mindre i storlek än mina andra. Fårstår att man samlar på sig Arts :) Kram

      Radera
  3. Supersnygga!! Tightsen passade ju väldigt fint till dom! Bomull..alltså från våren nu då?! Missat helt, finns för mycket nu. Blir vindögd på kuppen, haha.
    Håller tummarna det går bra med SOS gruppen idag! Varit på lokala butiken för att få lite vårkänsla i snöovädret, inte bra för plånboken men men..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade tightsen hos Folk. Ja så mycket fint det finns! Sos är superbra! Både teori och praktik som i olika avslappningsövningar. Hoppas du hittade något kul! Kram

      Radera
  4. Åh så fina och visst är art sköna? Älskar leggingsen också...snygga.

    Kramar och ha det så gott idag,
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supersköna! Som att ha tofflor på fötterna fast det är lite klack. Gillar tighsen med :) Ha det så gott du med! Kramar

      Radera
  5. Oh så fina! Hur är de i storlek????? Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ha stl. 39 och ibland 40. Dessa var helt perfekta i 40 så jag skulle vilja säga att de är lite små i storlek. Fin dag på dig med! Kram

      Radera
  6. Så snygga, och goa. Roligt att du tyckte om *Art. Själv har jag som Rosen 3 par hemma, och det blir helt klart fler.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Mitt bästa skoköp på länge! Längtar efter att inviga dem :) Blir säker fler här med kan jag tänka mig :) Kram

      Radera
  7. Ybersnygga!!!! Hoppas du blir bättre snart! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) I love them :)) Hoppas jag med :) Kramar

      Radera
  8. Åh så fina. Just såna skor letar jag efter. Lägre än Primeboots men högre än lågskor. Får jag fråga var du hittat dom? Supersköna ser de ju ut att vara också :-)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Perfekta :)) Hittade dem på Heppo. Supersnabbt levererat och de hade många storlekar kvar då. Kram

      Radera