Powered By Blogger

måndag 27 februari 2012

En dag när det var vår på G

Då låg Grizzly och Loui och solade sina små nosar på våra resväskor som de har adopterat sedan vi kom hem från fjällen.



Sötnosarna :)


Idag ser de lika förvånade och frustrerade ut som jag känner mig. WTF!! Det snöar!!! Det ingick inte i mina vårplaner. Himla tur att jag lyckats swappa till mig en gosig Betty mae cardigan av fina Bina :)


Men idag är det dagen på mitt lite mer aktiva liv så när det packats lite paket så ska det ut och promenixas. Kanske har jag tur och det har slutat snöa då :)

Ha en fin dag!
Kramar!

11 kommentarer:

  1. Ja, vad är detta egentligen? Snö nu? Det har jag satt upp ett förbud mot så jag förstår ingenting! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja?? Det var ju vår det skulle va! Förtränger detta och ser fram emot vår en när jg är klar för promenix :) Och Jättegrattis till dubbelmoster :D Kram

      Radera
  2. Mmmm dina sötnosar är verkligen fina :) Jag har kollat vädret och det ser ut som om er snö kommer hit tidigt i morgon bitti - blääk.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktiga myspysingar :) Usch och bläk! Orkar inte med mer snö nu! Hoppa det är snabbt övergående men det ser inte ut så nu :( Hoppas du får paket idag :) Kram

      Radera
  3. Hej!

    Här är ingen snö men kallt, Otto ligger under täcket efter morgonpromenaden. Grattis till fina koftan förresten och dina minushekton.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Förstår att Otto ligger där och muser :) Kram

      Radera
  4. Har ni snö idag??! Vad hemskt, usch o fyyy..visserligen minusgrader på morgonen men himmelen är vackert blå! Lider lite med er, hoppas det bara var kortvarigt retande!
    Ockupanterna är så söta där dom ligger, tittar beundrande på sin matte!
    Vilket lyckat swap u o Bina gjort! Grattis till er båda!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde jag drömde först ( en mardröm ) men det är tyvärr sant :( ja det är mina killar hela dagen :) Väldigt lyckad, ror vi båda är supernöjda :) Kram

      Radera
  5. Testar att kommentera från min seega laptop. Jag brukar bara läsa på iphonen och där funkar det inte att kommentera. Fiiin blogg du har! Fina katterna :) Ja usch ett sånt bakslag med snön! Bläk säger jag oxå. Kramar från syrran <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att det funkade nu :) Tackar :)) Ja det är ju mina mysingar :)Usch och fy! Och nu är det ännu värre! Försökte mig på en promenad men jag blir bara grinig och blöt så jag lade ner det projektet ganska snart. Vi ses och hörs snart :) Kramar

      Radera