Powered By Blogger

fredag 10 februari 2012

Vilka är snyggast?

Under min strumpbyxeperiod är det höga stövlar som har gällt. Men det funkar inte till lite baggy jeans så jag behöver ett par ankelboots. Jag har hittat två som jag tycker är snygga, Art Oteiza i svart eller Primeboots Ascot heel i svart. De är så olika och så snygga båda två! 

Vilka tycker ni är snyggast?

Art


Primeboots



Är nu mätt och nöjd efter min Chèvretoast med gott vin till och ska strax bänka mig framför tv:n, så kul har jag en fredag :)) Och så ska jag försöka välja boots då... Gärna med er hjälp :)

 Ha det gott!

Kramar 


24 kommentarer:

  1. Art är snyggast tycker jag och sägs vara enormt bekväma.

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på Primebootsen. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är jäkligt snygga de med :P Svårt! Kram

      Radera
  3. De är båda fina, men har också hört hur sköna Art skor är. Art är jag lite nyfiken på själv och dessa ser helt klart fina ut :) Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja de är riktigt fina! Jobbigt att jag hittade två som jag gillade :P Kram

      Radera
  4. för mina fötter hade ART varit bäst. Har provat båda och jag tyckte Primebootsen gick bort då de glappade för mycket över hälen när jag gick. Art skoran vet jag inte varför de fick stanna i affären för de var så sköna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja glapp är ju jobbigt! När jag tänker efter så gör mina låga Primeboots med rosen det. Fast det är ju en annan modell. Jättebra att du sa det! Kram

      Radera
  5. Vill du ha ren komfort och att de är fina så är det Art som gäller, tro mig..ren å skär komfort:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh det låter underbart! Ja det börjar nog luta åt Arthållet :) Kram

      Radera
  6. Svar
    1. De är riktigt snygga men kanske inte riktigt lika sköna som Artsen...hmm.. Kram

      Radera
  7. Älskar Arts skor verkligen. Superbekväma och bästa skorna. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter underbart! Det blir nog dem. Kram

      Radera
  8. Vad mysiga baggyjeans du fyndat idag!! Tror jag håller på Art, sedan äe dom ju så sköna på..o det är viktigt.
    Har varit på andra sidan sundet o äntligen fått prova en dröse Mollysar. En liten påse med riktig liten raring fick följa med hem..blev nästan yr av allt men en kunde jag dom sagt inte motstå.
    Ibland behöver man strama upp, blanda in lite annat i garderoben! Sådär har jag varit under en längre tid, fast vissa Mollysar går inte motstå..
    Ha en skön fredagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går i vågor! Byxorna är så himla snygga och sköna! Är så nöjd med dem :) Och Artsen leder just nu :) Kram

      Radera
  9. Helt klart Art för mig. Jag har haft båda märker hemma, men Primeboots är inget för mig. Art är sköna och bekväma, Primeboots lite hårdare. Du borde prova på dina fötter, det kanske blir tvärt om för dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har provar ett par andra Art och de var supersköna. Och det är viktigt för en bekväm typ som mig :) Kram

      Radera
  10. Art är snyggare tycker jag! Och skönare som Hilde skriver.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är så snygga fast på olika sätt tycker jag men nu när jag sovit på saken är det Art som gäller :)

      Radera
  11. Svårt att säga.. Primebootsen är nog snyggast i mina ögon men jag är helt övertygad om att Artsen är skönast.
    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättesvårt! Men jag kör på bekvämligheten och väljer Art :) Kram

      Radera
  12. Artsen absolut! De är coolare och ska vara supersköna att ranta runt i, som flera redan skrivit. Kram!

    SvaraRadera