Powered By Blogger

tisdag 7 februari 2012

Det bidde en annan...

Jo först vill jag tacka alla som kom med smakråd. De flesta tyckte att jag skulle behålla den och det var ju roligt :) Jag tycker också att den är otroligt fin, Frill dress. Men... Det kändes inte hundra och jag har inte råd att köpa en dyr klänning som känns sådär.. så jag lämnade tillbaka den.

På hemvägen slank jag in på Milk and Honey och DÄR hängde den, klänningen/tunikan som det stod Odd Me på :) Mycket billigare dessutom så med den berömda tjejmatten var det rena förtjänsten ;)

Givin tunic heter den och den var sprillans nyinkommen :) Det bästa av allt, förutom att den var snygg och billig och att en stl. 2 satt perfekt, var att den gifte sig med min Timeout wrap i Blossom :D Här kommer en drös med bilder.






Jag känner mig riktigt nöjd och belåten :) Slutet gott och allting gott :)

Och så måste jag säga att Milk and Honey fått in MASSOR med nytt ( och nej jag är inte sponsrad ) men hade ingen kamera med mig. Provade de vita jeansen för skoj skull och det är små i storleken som det har sagts. Den ärmlösa Colberen var super fin (och normal i storlek) och massa annat fint fanns det också

Hoppas ni får en fin kväll!
Kramar!

14 kommentarer:

  1. Men då gjorde du ju helt rätt! Man ska vara säker när man köper nytt. Ibland är det lätt att glömma bort hur dyra kläderna ändå är. Fin tunika och fin du! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Det känns helt rätt! Är så glad att jag sprang på denna istället :) Kram

      Radera
  2. Tycker du gjorde helt rätt. Det måste kännas rätt annars blir det aldrig bra hur fin klänningen än må vara :)

    Du är jättefin i den du valde så det var helt rätt :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har blivit mer eftertänksam nu. Är så illa tvungen :P Blev jättenöjd med detta byte :) Kram

      Radera
  3. Jättefin och vilken härlig kombo. Det ska ju kännas helt rätt, då brukar man använda kläderna också...

    Många kramar och trevlig kväll,
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Den kändes klockren! Det är så det ska kännas :) Massor med kramar och fin kväll till dig!

      Radera
  4. You made a good choice. Please remember this expression; " If in doubt, leave it out". Whenever I question a purchase, I think of this and it is helpful. Your new combo is super fantastic! Given Tunic fits you like a dream...Perfection!!!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you :) That was a wise expression! I will remember that.. I love this tunic :)) Kram

      Radera
  5. Bra val måste jag säga när jag ser hur fin du är i Givin. Vet du om de hade den i lite powder med? Jag letar som en galning, men har bara hittad den hos OM online, och där är den slut i min stl.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det känns som ett bra byte :) Jag har ett svagt minne av att jag såg den i powder.. Jag kan kolla om du vill eller om du ringer den fysiska butiken. De har inte riktigt samma sortiment som webbutiken. Kram

      Radera
  6. Jättebra byte! Det ska kännas 100 rätt annars blir det bara hängande.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Precis! Och nu har jag nästan gjort mig av med allt som blivit hängande så det är bra om jag kan hålla den linjen :) Kram

      Radera
  7. Jättesnygg tunika! Och kanske en som blir använd mer:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kärlek vid första ögonkastet när jag fick den på mig :) Den kommer användas mycket! Kram

      Radera