Powered By Blogger

torsdag 16 februari 2012

I väntan...

Jag har räknat ut att den ska komma idag OM säljaren lade den på lådan som hon sade. Så jag går här som en äggsjuk höna och väntar på att posten ska komma och att det ska finnas en avi med i dagens skörd... hoppas, hoppas...

På brevinkastet kan man skymta min dagens so far.. En gammal go flanellis från Calvin Klein :) Har inte kommit längre än så idag :)
 

Men tänk om det inte ligger kommer någon avi idag! Tänk om jag blivit blåst! Men nej, såklart att den kommer idag...eller imorgon... Åh vad jag hatar att vänta!

Och för att ni ska slippa vänta säger jag: Dimmy coat är det som hägrar.

Ha en härlig dag!
 Kramar!
 

8 kommentarer:

  1. Haha.. klart du väntar ivrigt då. Den är ju så underbart fin! Ha det bra nu och hoppas avin dimper ner snart. Posten är alltid så sen här med. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag lyckades få tag i den till kanonpris (om allt går vägen)! Ibland är posten inte här förrän vid tre-tiden. Får hoppas på tidigare idag :) Kram och ha det så kul i Stockholm!

      Radera
  2. Vad spännande!! Har du fått någon avi än?? Nyfiken, du måste visa oss sedan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är jättesugen på den! Hur fin som helst!

    SvaraRadera