Powered By Blogger

fredag 17 februari 2012

Sol

Idag var jag så ivrig att komma i väg på avslappnings-SoSet att jag kom en timma för tidigt! Så jag fick fördriva en timma på Frölunda torg vilket antagligen är det minst ostressande man kan göra. Men desto skönare var det att gå och lägga sig på en röd matta och slappna av i en och en halv timma efteråt :)

Promenerade genom Slottskogen och tog vagnen därifrån och solen gassade sådär riktigt skönt!

Hehe...lyckades smygpicsa mig på spårvagnen :))


Snart ska vi iväg igen jag och sonen för att träffa min syster och hennes barn. Vi ska ut och äta lite god mat tillsammans. Dags att slänga sig i duschen! Tiden rusar iväg!

Ha en mysig fredag!
Kramar!



13 kommentarer:

  1. Ja i dag har det varit underbart väder, så himla skönt. Ha en mysig middag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag lapade verkligen sol :) Jättemysig middag var det :) Kram

      Radera
  2. Kanske inte det mest stressvänliga ställe att vistas på..även om utbudet är stort! Brukar vara helt slut efter ett besök där, så jag förstår mer än väl. Fast då fick du ju ut x-tra av avslappningen hos SoS. Låter som du kommer få en härlig kväll! Njut av sällskap o maten!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag snurrar bara omkring när jag är där men tycker det är helt ok ändå jämfört med Nordstan. Ja avsalppningen var underbar och middagen supermysig :) Kram

      Radera
    2. avslappningen skulle det vara :)

      Radera
  3. En trevlig fredag önskar jag dig också :)

    Hoppas ni får en mysig middag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det var jättemysigt :) Kram

      Radera
  4. Vilket vårväder vi haft idag. Sol och 5 plusgrader. Jag såg en tjej i Spring coat i Kungsbacka. När jag skulle ut på promenad blev det nya koftan och Lottalotta. Jag erkänner det var lite kallt på hemvägen. Ska hänga tillbaka den i klädkammaren ;-) Jag längtar verkligen till alla vårkläder!
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var fantastiskt! Kan man inte säga idag dessvärre :/ Å Lottalotta som är så fin förstår att du längtar efter att ha den :) Måste gå in och kika på din kofta nu :)) Kramar

      Radera
  5. Tack för din omtanke fina du:) Ha en underbar helg..kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina du.. hoppas din mamma mår bättre! Hemskt när det händer våra nära och kär något.. Hoppas din helg blir fin trots allt :) Massa styrkekramar!

      Radera
  6. Å en sån skillnad solen gör! Den var snäll och hälsade på även hos oss i går :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Idag är det grått och regnigt och jag har inte lust att gå ur sängen..förhoppningsvis kanske det blir städat idag istället :) Hoppas ni hade det mysigt igår du och Lingon :) Kram

      Radera