Powered By Blogger

måndag 20 februari 2012

Färgglad måndag

Nu bär det strax iväg till SoS för att träffa The shrink. Ska göra som sist, promenera genom Slottsskogen och ta vagnen där. Skönt sätt att börja dagen.

Lite färgglad stass blev det idag :)

Tunika från Gossip med långt linne under, Timeout wrap och leggings med hjärtpatchar på.



Och så måste jag visa vad som gömmer sig bakom min sovrumsgardin! Orkidén som tokblommar hela tiden sådär lite i smyg :)


Om jag har tur hinner jag ta en latte innan sessouren börjar :)

Ha en fin måndag allihop!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken orkidé, lycka till idag och superfin dagens klädsel.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) ja orkidé är helt fantastisk! Kram

      Radera
  2. Du ser piggelin ut idag, härligt! Jättefin kombo du har på dig! Orkidéer är otroligt tacksamma, att glömma.. Blir lika förvånad varje gång mina blommar om, eftersom som jag oftast "glömmer bort dom". Då minsann kommer de så fint, passar mig perfekt!
    Njut av promenaden o lycka till med dagens projekt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Lite färg kan göra underverk! Det kanske är därför jag bara har orkidéer här, endast de starka överlever :) katterna låter bli dem också! Härlig promenix var det! Kram

      Radera
  3. Det där gör du ju helt rätt i! På med färg och latte och njut av promenad! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja färg och latte + promenix är en väldigt bra kombo :) Kram

      Radera