Powered By Blogger

tisdag 28 februari 2012

Köpa eller Swappa en Stretch skirt denim från Odd Molly?

Hade förbokad årets jeanskjol från Countrydreams for så längesedan att jag faktiskt lyckats glömma bort det :P  Så för andra gången i min liv damp det ner ett paket som jag inte hade en aning om vad det var. Hrmm minnet är inte vad det varit.

Stretch skirt denim i stl. 2 handlar det om. En snäv sak som jag faktiskt gillar upptäckte jag, bara jag får den i rätt stl, dvs en 3:a. Treorna är slut på Countrydreams så jag testar här innan den får åka tillbaka. Odd Molly verkar ha tagit nya bilder på denna för dessa bilder (som jag hittade i OM:s webshop) stämmer bättre med verkligheten än de gamla.

1395:- kostar den på CD. Jag säljer den för 1000:- inkl frakt. Men allra helst swappar jag den till en trea!

Nu håller jag tummarna :))
RESERVERAD!


Om ni är intresserade så maila mig på marieskoog65@gmail.com
Jag låter kjolen ligga här under dagen och har full koll på vem ( om det nu är ngn ) som är först, för alla mail/kommentarer poppar upp i min inbox i finfin ordning :)

Idag är en bra dag för idag ska jag gå till frissan ( ser ut som jag har en orange halmbal på huvudet nu ) och så ska jag hämta ut mitt nya dammsugarmunstycke! Dammråttorna -  Here I come :D När ni minst anar det!

Ha en fin dag!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar