Powered By Blogger

söndag 12 februari 2012

Fler nykomlingar

Både på blomster och reafyndsfronten :) Håller på att byta ut mina vintertrötta växter och det blir Orkidéer både för att jag gillar dem och för att katterna inte gör det. Himla bra kombo :)

När jag gjorde mina tokfynd på Minzo sist så fick förutom jeansen den här kjolen från Ajlajk följa med! Med tanke på att den bara kostade mig ett par hundringar drygt så kunde jag inte låta bli den, trots det ryschpyschiga. Den är svart och har resår i midjan, dessutom passar fint till min Rosanella :) Vad mer kan man begära!

Denna otroligt läckra skapelse fick bo i köket.


En minivariant till bordet i vardagsrummet. Kan säga att pärlhyacinten  som stod stod där ett kort tag var Yummie för Grizzly.


Ajlajk kjolen med Rosanellan. I like :)



Jag lyckades med hela 20 kalorier tillgodo hålla mig till ShapeUp-planen igår :) Detta trots att jag åt både Semla och getost och vin. Det var promenixen som räddade det hela :) Det bästa av allt med SkapUp-appen för mig är att jag blir medveten om vad jag stoppar i mig och att jag kommer få i mig mer frukt och grönt. Den biten är jag dålig på. Enligt appen ska jag äta fem frukter om dagen. Igår fick jag i mig två, men jag jobbar på det. Två liter vatten om dagen blir en utmaning också. I övrigt tar jag det hela med ro.

Solen skiner och jag ska snart bege mig ut på dagens promenad - på sandande vägar den här gången!

Ha det gott allihop!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Provar att komentera via surfplattan,yes det funkar:-)! Så bra det är med den där appen! Måste börja följa den igeb:-) är i simhallen nu oska snart simma hihi. Grattis till fynden! Snygg kombo kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att det funkar nu! Tryckte på lite olika inställningar :) Ja den är inte dum. Ha det s mysigt i simhallen! Kram

      Radera
  2. Otroligt fina orkidéer! Ja, dom verkar inte vår katt heller bry sig om! Fast det finns ju annat..
    Snygg kjol du fyndade, passar superbra till Rosanellan!
    Här snöade det oavbrutet fram till ca 14, sedan fick även vi sol. Håller på T idag, har så mycket som är för stort o inte används. Nu orkar jag inte mer idag, fick ut 7 Mollysar, får fortsätta imorgon tror jag.
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är så vackra med många knoppar! Blev väldigt förtjust i kjolen, den är superskön. Vi är i olika faser du och jag :) mina Mollysar är för små och dina förstora.. får ta en titt på Tradera :) Idag var det varmare än igår här men fortfarande väldigt isigt. Skön söndag till dig med! Kram

      Radera
  3. Här har du en till som är dålig på att äta frukt. Den här helgen har jag totalt skitit i Shapeupen och mosat det jag varit sugen på. Men i morgon är det hårda bud igen.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har jag kommit på varför jag inte äter frukt. Jag får magknip! Ja får börja lite lätt och inte trycka i mig fem frukter om dan i början :) Kram

      Radera