Powered By Blogger

tisdag 20 mars 2012

Tadaa

Woopsidaisy! Lyckades knalla in på Milk and Honey mitt i uppackningen av massa ljuvliga Mollysar. Snabbt som ögat åkte kläderna av och Tadaa dress på! Wooo vilken sommarklänning! Vill ha sommar nu och bara glida omkring i denna..suck.. Magvänlig var den också :) Vilket innebär att fina Heavy metal dress nog får se sig besegrad. Två helt olika klänningar men jag tror det blir lite jobbigt att hålla på att dra in magen i längden ;) Satsar på Tadaa istället.

Tadaa dress i indigo stl. 2 och en väldigt blek lekamen men det ska nog bli ändring på det!
Tyvärr mörka bilder för ljuset höll på att försvinna.




Ja sen var jag inne en sväng i Vasastan och fikade med Naimiez. Jätemysigt :)

Blev en rätt lång promenix också i det ganska sköna vädret, i den här stassen och lite till.
Augar tunic, Pleasejeans och fina Odd Mollykoftan som jag glömt vad den heter.


Nu ska det fixas någon form av middag och sedan blir det häng framför tvn. Rätt skönt ibland.

Ha en fin kväll!
Kramar!


19 kommentarer:

  1. Skitsnygg verkligen! Den väntar jag också på. Det finns ingen hejd vad jag väntar på då det gäller långklänningar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår din vurm för dessa nu :) Kram

      Radera
  2. Vad mysigt med fika. Tadaa är verkligen snygg, och är den figursmickrande med är det ett stort plus.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina fina Tadaa! Tycker att du gör helt rätt som tar den istf Heavy Metal. Mysigt med fika!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så fin :) Hade gärna behållit bägge men det går inte. Kram

      Radera
  4. Haha, älskar namnet på denna klänning! Man blir glad varje gång man hör det! Tadaa! Och gör sig så bra i rubriker. Jag längtar efter mina två korta tadaa, fast det är för tidigt att börja använda dem vill jag ha hem dem och klämma på dem nu! Du passade jättebra i denna!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Haha.. Tadaa är ett underbart namn :) Kändes lite så när jag fick på mig den, Tadaa :)) De är väldigt tunna så nu får den varma sommaren se till att komma omedelbums! Kram

      Radera
  5. Tack själv =) Vi får göra det oftare =) Snygg klänning! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack för denna visning! nu längtar jag bara ännu mer efter min:) mysig stund ni verkar haft! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så :) Jättemysigt :) Kram

      Radera
  7. Hej, mejlade dig precis om en sak. Kram

    SvaraRadera
  8. Jag väntar ivrigt på min! Och blir himla nöjd över att jag tog den blåa! Trevligt med fikastund:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en härlig blå färg :) Mysigt med fika och trevligt sällskap :) Kram

      Radera
  9. Oj vad fin den är! Undrar bara om min 0:a som är på väg blir lagom i längd...

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Den var inte så himla lång. De brukar alltid vara alldeles förlånga till mig. Den här kan jag gå i utan att snubbla. O:an borde en hel del kortare. Kram

      Radera
  10. ÅH, du var ursnygg i klänningen! Nu har även jag trillat dit!
    KRAM fina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Den är så skön och härligt somrig! Kram

      Radera