Powered By Blogger

fredag 9 mars 2012

Sleepy time

Jo febern slog väl till som en slägga i kropp och knopp mitt under mindfulnessen. Jag började ångsvettas när jag låg ner helt stilla och när det var dags för övning sittande på en pall höll jag på att smälla av! Pinsamt var det! Svetten bara rann av mig...

Jag kom hem helskinnad i alla fall och nu är det mitt goda örtthé med honung som gäller, Sleepy time heter det och är riktigt gott! Köper det i lösvikt, så nu vet ni det :)


Hann att köpa ny bok på ditvägen så jag vet vad jag ska pyssla med här i sängen. Blir inga bloggenader för min del ikväll men förhoppningsvis har jag sovit bort detta tills imorgon. Ses då om ni vill!

Ha en fin Kväll!
Kramar!



8 kommentarer:

  1. Oj krya på dig! Du har otur du med alla sjukdomar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte klokt! Hoppades på att det hade vänt... Förhoppningsvis blir det kortvarigt :) Kram

      Radera
  2. Krya på dig nu - och sov så gott! Och länge :-) Teet borde ju hjälpa lite.

    Så fin du är i Givin tunic förresten - den passar perfekt till dig.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag sov som en stock! O Tack igen :)) Kram

      Radera
  3. Usch då! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jäkla baciller till att trivas hos mig :( Kram

      Radera