Powered By Blogger

måndag 5 mars 2012

Frölunda Torg

Efter stressfärd och SoSande gick jag och satte mig på Espresso house inne på Frölunda Torg och trots att det var mitt i lunchtid var det väldigt lite folk. Det finns en liten fåtöljhörna på Eh som är mysigt att sitta vid, man sitter lite off men har ändå världens spanläge på över torget. Idag var det ledigt där så det blev en liten njut-och-mysstund.

Mycket kan man säga om Frölunda Torg men vackert är det inte. Men med Hipstamatic blev det lite fräckare :)


Och som vanligt kommer jag ihåg att fota min fika när den är uppäten.



Hoppade över all form av shopping idag, inte ens fönstershopping blev det. Ville bara få hemfärden med den trimmade 30-moppen överstökad. Det gick ju bra som tur var. Det enda menet från moppefärden är att mina händer fortfarande är stelfrusna trots att det gått fyra timmar, 

Ska värma dem runt en het thékopp!

Ha en fin kväll!
Kram!



7 kommentarer:

  1. Oj, om du var kall 4 timmar efteråt måste du varit riktig kall. Hoppas du är varmare nu.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Teet hjälpte :) Jo även om man har handskar blir händerna nerkylda, det är fortfarande ganska kallt. Ha det gott! Kram

      Radera
  2. Hipstamatic är supetkul!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superkul ju :)) Hoppas du fått vila lite nu! Kram

      Radera
  3. Hmm, fast det ser trevligare ut än när jag bodde där som 7-åring. :-)
    Hittade hit via Too di Boos blogg, när jag såg rubriken Frölunda Torg blev jag supernyfiken :-)

    Trevlig blogg.

    /Heléne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bodde nära Frölunda torg som 7-åring också :) och det är betydligt finare nu. Kul att du hittat hit :) Kram

      Radera
  4. Ja fy fan vad kallt det har varit i dag! Hipstamaticen är ju jätterolig att använda! Kram

    SvaraRadera