Powered By Blogger

söndag 18 mars 2012

Fikasöndag

Många fikor blir det en dag som denna och mycket bokläsing. Tur att det inte råder brist på te, kaffe eller bokfronten. Åsså har jag lekt lite med papercamera-appen :)

Finaste tekoppen med tillhörande tesil som jag fick av min dotter för flera år sedan. Lite sprucken numer och mycket älskad.







Ni börjar väl känna igen mitt nattygsbord nu :))

Så.. nu ska här hasas - fikas- läsas vidare...Risk för nackspärr tror jag.

Ha en fortsatt mysig söndag!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Himla rolig app den där Paper camera! Har den jag med:) Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det bli superroliga bilder :) Kram

      Radera
  2. Jag får också såna där applekaranfall :))
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha..ja jag hade inget annat för mig igår :) Fast det är kul :) Kram

      Radera