Powered By Blogger

onsdag 7 mars 2012

Nykomlingar och Bloppishint!

Fick med mig lite blommor hem från gårdagens promenix. En jättekonstig som jag inte kommer ihåg vad den heter men som lyser upp i min lilla hall just nu.


Och små söta minipåskliljor som tappat formen lite efter att Loui och Grizzly gjort en ordenlig undersökning. Lyckligtvis kom de fram till att den inte smakade gott :)

Har fotat lite Mollyar och en vacker Pepe inför Bloppisen som kommer i eftermiddag så håll utkik!

Nu ska jag samla ihop mig här och ge mig ut på en blåsig och kall promenix. Solen har försvunnit nu men jag hoppas den är tillbaka när jag är klar.

Ha en fin dag!'
Kramar!


12 kommentarer:

  1. Söt blomma den där röda saken! Envisa katter som måste testa olika blommor! Man får ju chansa helt enkelt o bara hoppas "just den" är ointressant, haha.
    I morse var åter igen isande kallt här. -7 är ingen hit direkt! Längtar efter värmen.. Hoppas solen var vänlig o tittade fram när du gick ut!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är lite fräck! Det är inte många blommor spm går säkra för de här missarna men tur att det här gjorde det :) Fruktansvärt kallt är med! Och blåsigt. Det blåste in sand i både ögon, näsa och mun så det började knastra i munnen!! Fick gå på bakgator där det var mer lä.. Solen tittade inte fram men det blev en lång promenad ändå, två timmar och fika på det :D Kram

      Radera
    2. Herregud vad jag skriver fel idag! Hoppas du förstår ändå :) Får börja förhandsgranska :))

      Radera
  2. Ska hålla ögonen öppna i kväll! Och trycka på refresh var 5:e minut. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu kan du kolla :)) Kram

      Radera
    2. Tack för länken förresetn! Vad kul :D Är det din blogg?

      Radera
    3. Förresten skulle det va :)

      Radera
    4. Jepp, det är min splitternya blogg. Har läst Mollybloggar med avund nu i flera månader så det var dags!

      Radera
  3. hej
    Ska försöka hålla mig framme"!! Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med våriga blommor! De lyser upp. Usch, är så stressad just nu så jag skulle verkligen behöva slå mig ner under korkeken och lukta på en blomma ett tag. Kram

    SvaraRadera
  5. Stackars..Inte kul när man är inne i en stressperiod! Hoppas du får möjlighet att varva ner snart! Du får köpa en vacker blomma till att börja med :) Kram

    SvaraRadera