Powered By Blogger

torsdag 1 mars 2012

Shit! Och mycket fint kvar til salu!

Ja jag åkte på något magtjotafräs idag bara så där. Trodde att det kanske var det gamla vanliga magkrånglet som spökade och gick ut när det lugnade ner sig....Skulle jag INTE gjort! Det gick bra med nöd och näppe men det var inget vidare värst kul att stå inne på Condeco med en latte och blåbärspaj som jag av någon outgrundlig anledning beställt och känna, shit ( i dubbel bemärkelse) jag måste hem, NU!!

Jag hann :P

Så det blir lite lugnt härifrån idag med men passar på att påminna om Till Salu Inlägget här under. Finns fortfarande lite fint kvar!

En dagens hann jag med att fota även om den inte var på så länge :)
Och turkos kanske inte var det bästa valet till min grönbleka nuna, men.. I like the kofta :D ändå!

Heavy metal cardigan och Ra-Re-jeans och invigning av mina gamla Converse, ett säkert vårtecken :)


Ha det gott!
Själv ska jag återgå till mitt örtthé varvat med lite blåbärssoppa... Nädå det är inte alls synd om mig :S
Kramar!


13 kommentarer:

  1. Härlig färg på koftan! Åhh, jag längtar efter min långklänning så mycket, men den har ju inte dykt upp än. Och stackars med magen. Det går mycket nu så ta det lugnt och vila! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är jättefin, faktiskt finare i verkligheten :) Har också förbokat klänningen men det blir nog too much ihop. Får ha dem separat. Japp vila blir det...kunde varit värre, jag kräks inte iaf :)) Kram

      Radera
  2. Jättefin färg tycker jag! Lägg bara en liten sjal runt halsen om du tycker färgen blir fel mot ansiktet, så brukar jag göra. Jättesnygg kombo tyckerjag! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja en sjal behövs för att lyfta upp det lite. Hade en sjal när jag gick ut men den var totalt omatchande men väldigt varm och go :) Behöver införskaffa lite nya sjalar tror jag. Kram

      Radera
  3. Underbar färg på koftan, och den sitter snyggt på. Hoppas dumma magsjukan snart är över.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Fick ta en trea mest för längdens skull. Just nu har det lugnat sig lite :) Kram

      Radera
  4. Åh fy för magbassilusker:(
    Ska man väl inte tala högt om men när jag var mammaledig med Moa var jag ute och gick med henne i vagnen. Hade dobermann på den tiden så vovven var med också. Kommer en bra bit när det börjar bubbla rejält i kistan. Får så ont så jag kallsvettas. Springer med unge i vagn och hund efter. Hinner hem till ytterdörren, upp med nyckeln, låser upp. Och DÅ kommer det;) Inte så där jättemysigt......
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag kan inte låta bli att skratta fast att jag vet att det det är så hemskt. Har varit med om något liknade en gång och det var fruktansvärt vidrigt!. Nä nu är det lugnare och jag hoppas det är över imorgon. Kram

      Radera
  5. Blää. Stackare, hoppas det lugnar sig..
    Koftan är jättefin och den färgen säger jag bara slurp om. :-D
    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Urk men det är bättre nu :) Jag trånade ett bra tag efter den men kunde till slut inte motstå färgen :) Kram kram!

      Radera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Skickar över en krya på sig kram, stackare!

    SvaraRadera