Powered By Blogger

torsdag 8 mars 2012

Ljuvliga Ceremony strap dress

Jag är förstummad och så glad att jag hittat en ersättare till Nymfen som blivit för liten och därför fick lämna. Kommer fortfarande leta efter en Nymph strap i storlek 3 men nu har jag denna vackra och kanske mer lättanvända sommarklänning. Ska även testa med svarta leggings och boots till så kanske den går att använda nu med. Återigen är det från fina Karen som har webbutiken Full Circle  Star
Och jag är inte på något vis sponsrad utan vill bara lyfta fram en superfin butik med fantastisk service.

Jag har storlek 2 på denna som är normal i storlek och töjbar då det är smock i livet, mycket bra :)

Bortse gärna från feberfrillan!

Här kommer det lite blandat Hipstamatic och vanliga bilder! Måste ju leka lite :))
Svårt med ljuset idag men den är lila.





Här med Pointelle long cardigan.


Testade även med Timeouten och det funkade det med :) Den var superelektrisk så jag får skölja den med lite sköljmedel och så blir det väl bättre när det inte är så kallt.

Ja det här var lite uppiggande i feberdimmorna. Åhh.. den här klänningen kommer växa känner jag! Blir lite skuttig bara av att tänka på den :D Knäpp? Javisst!

Ha en fin torsdag!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Å den klänningen är fiiin! Jag måste komma åt att prova en 0.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa..I´m in love :)) Hoppas du hittar! Kram

      Radera
  2. Klänningen är verkligen superfin på dig. Jag tycker den är så snygg men är lite rädd att det blir tantlängd på en kortis som mig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag var också lite tveksam till längden men jag föll som en fura ändå :)) Kram

      Radera
  3. Jättefin!!! Ställer mig först om du säljer :) hade inte du please-jeans? Storlek?

    Kram!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart ;) I byte mot din nympf ;)) Jag har två par! De "vanliga" har jag small på och de slimmade stl medium. Ha det gott! Vi hörs! Kram

      Radera
  4. Åh vad fin! Den bruna är jag sugen på! Har inboxat dig på Facebook om väskan:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) De är så vackra allihop! Går och kollar inboxen :) Kram

      Radera
  5. Vad fin du är i denna sidenklänningen! Härligt när man är så där nöjd som du verkar vara!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja jag är jättenöjd! Tror att den kommer användas mycket i sommar :) Kram

      Radera
  6. Visst är de bedårande! Sommarens vackraste klänning tycker jag. Och den där färgen var superfin till dig.

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljuvliga! Vill ha en svart också :-O) Kramar!

      Radera