Powered By Blogger

fredag 9 mars 2012

Uppe med tuppen

Två mornar i rad har jag vaknat vid fyra-snåret och hur kul är det?! Idag känner jag mig bättre i alla fall så det blir Mindfulness på SoSet. Något annat positivt är att våren verkar vara tillbaka! Det var riktigt behagligt ute idag när jag öppnade balkongdörren.

Någon som inte har problem med sömnen är Grizzly. Han har dessutom hittat en ny sovstil.


På favoritplatsen; resväskorna från fjällen, som numer blivit en permanent sovplats för katterna. De turas om att ligga där :)) Men jag ska försöka att vara lite auktoritär och ta ner väskorna i källaren..hrmmm..snart... :)

Ha en fin dag!
Kramar!


5 kommentarer:

  1. Ja han såg så mysig ut när han låg där :) Kram

    SvaraRadera
  2. Vad söt han är! Vi har grinkallt så jag hoppas att er vår drar sig uppåt snart.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) en riktig mysig :) Hoppas kylan blåser bort fort! Kram

      Radera
    2. Mysing skulle det va :)

      Radera