Powered By Blogger

måndag 19 mars 2012

Odd Molly jacka till salu! Och en liten intresseförfrågan!

Supertuffa Golgonda jacket från Odd Molly i military. I lite glansigt tyg och från vårens kollektion. Storlek. 3. Normal men passar även en 2/3:a då den går att reglera i midjan. En ficka på ärmen och två fickor fram. Ljuvligt broderi baktill och luva. Använd en gång en kort stund. Den är väldig lätt och skön men säljes till förmån för en annan dröm :)

Nypris 1899:- Mitt pris: 1300:- inkl. frakt.

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Smock framtill

Dragssko i luva och i midjan ( på insidan )



Fickor på sidorna framtill med dragkedja.




Vackra broderiet.


Snygga Heavy metal är på väg hem till mig från Deep fling i storlek 3. Har nu provat den och inser att den kommer bli för stor. Den är normal i storlek och töjbar. På Df kostar den 1285 SEK. Jag säljer den för 950:- inkl. frakt. Den har inte kommit än så det här är en intresseförfrågan. Det är skickat från USA men vet inte hur lång tid det tar.


Ha en fin dag!

Efter gårdagen inneugglardag ska jag ge mig ut i det soliga men väldigt blåsiga vädret.

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Åhh, vad trist att klänningen blir för stor. Jag har också beställt den, men i 2 så då borde den passa. Hoppas du får löst det. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer säkert bli perfekt på dig. Jag har ju min mage och tampas med :)) Kram

      Radera
  2. Hej, jag viftar med intresseflaggan.
    Prova först när den anländer och hör sedan av dej. Har mejlat dej./K

    SvaraRadera
  3. Åh, javisst, intresseflaggan viftar för klänningen./K

    SvaraRadera