Powered By Blogger

torsdag 8 mars 2012

Firestorm

Jahopp.. då kom feber, ledvärk och snuva som ett brev på posten, IGEN! Urrrk! Hoppas det går över snabbt för nästa vecka ska jag köra igång med mitt gymmande igen. Under tiden får jag vila ögonen på den här skönheten i min nya favvofärg Indigo och som när den blandas så här med rosa får ett lila skimmer över sig, I like! Och att den levererats i raketfart från Canada och Full Circle Star är helt fantastiskt! Tack Karen :)

Så mjuk och skön :)


Invigdes i går ihop med  ChillN - kappan, Dimmy coat.
 


Lite varmt te och lite vila får det bli idag, hoppar över promenaden och hoppas att det här går över snabbt som blixten!

Har lite kvar att läsa ur Karin Fossums bok "Jag kan se i mörkret" En väldigt frustrerande historia fast bra skriven som vanligt när det gäller henne. Det är liksom i vilken nivå det kommer gå åt H-vete på ungefär, för det kommer det att göra på det ena eller andra sättet. Inbillar jag mig i alla fall, har ju inte läst ut den än :)

Hoppas ni har en pigg och kry dag där ute i snön!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Åh så fin den är...!
    krya på dig vännen och ha det så mysigt.
    Många kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm. jag suckar lyckligt när jag ser den :) Ja det ena avlöser det andra men det ska tydligen vara så på den här modellen :€ ( det var det fulaste tecknet jag kunde hitta, ser ut som en alien ). Ha det så mysigt du med! Massa Kramar!

      Radera
  2. Oj vad fin den är! Hoppas du kryar på dig snabbt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Älskar den! Hoppas jag med.. Kram

      Radera