Powered By Blogger

torsdag 29 mars 2012

Dagens

Idag skiner solen från en klar himmel och det är verkligen mumma för humöret! Till och med benet var på gott humör så jag tog mig en promenix in till stan. Och som vanligt tog jag en fika på Da Matteo :) Älskar deras surdegsfrallor. Idag tog jag en med parmaskinka, parmensan och lite sallad. Enda nackdelen var att skorpan var så hård att jag skrapade upp gommen :P

Strosade bara omkring lite på måfå och njöt av vädret och att jag kunde gå igen..

Dagens blev en favorit i repris. Colbert tunic, linne By Ti mo, jeans Please och Primebopootsen. Även idag hade jag på mig underbara Roskappan som jag glömmer fota hela tiden. Ska försöka få till lite roliga bilder med Camera+ appen :)


Idag får det bli ordentlig mat känner jag så jag kör på lite Indiskt. Iof med lite fusk som  i en burk med själva såsen som jag spetsar med lite kryddor och grönsaker och kyckling. Lagom snabbt och lätt.

Ha en finfin dag!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Snygg stass! Har du fått hem den lilla toppen än? Jag är så himla nöjd, den är verkligen snygg.
    Det är lov att fuska lite med maten:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En favvis :) Den skickades från lisen idag! Väntar otåligt :)) Du var så fin i din!! Kram

      Radera
  2. Härligt med sol och surdegsfralla. Bara att ta vara på dagen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var inte dumt, trots skavet i gommen :) Kram

      Radera
  3. Snygg dagens! Tror halva Blogglandia svassar runt i Please-jeansen nu;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. snacka om gruppsykos :)) Men det är förbenat sköna att gå i, så är det bara :) Kram

      Radera
  4. Du är verkligen fin i Colbert! Önskar så att den varit bra på mig för jag gillar den där blå färgen.......
    Kram

    SvaraRadera
  5. Älskar färgen och mjukheten :) Varför är den inte bra på dig? Kram

    SvaraRadera