Powered By Blogger

måndag 26 mars 2012

Hittade!

Yes! Idag mitt bland dotterns packning ( hon åkte tillbaka till Stockholm idag ) stod de! Mina lila Converse som inte är några converse utan ett par Diesel tror jag. Hon hade lånat dem och "glömt! säga det till mig... Supersköna att gå i i alla fall :) Därför hoppade jag moppeturen och försökte mig på en promenix istället. Det gick sådär men bättre än igår. Har fått en rejäl kortisondos nu så det kan bara bli bättre nu hoppas jag :)

Goa Wilman fick hänga på också, men glömde fota.


Och så fick jag en fin present på Milk and Honey, för lång och trogen tjänst :)) så himla gulligt och gjorde mig så glad!  Vad som mer kom hem därifrån visar jag en annan gång :)


Ja det blev en del strosande, en del spårvagsåkande, liten fika (utan bulle! ) och lite letande efter något slags halsbandshängare (hög). Men det verkar vara svårt att finna, kollade iof inte så noga men ändå..

Någon som vet var man kan få tag i en hög, snygg, någorlunda stabil (katterna), halsbandshängare någonstans?
Tips mottages tacksamt!

Är inne på min andra bok från Jussi Adler-Olsen och shit vad den är bra och rolig! Ligger och småfnissar för mig själv trots att det egentligen är en kriminalare. "Flaskpost från P" heter den. Rekommenderas!

Nu ska jag kolla om det finns någon spenatsoppa kvar! Hoppas det, för jag har inte lust att laga middag idag.

Ha det gott!
Kramar!

13 kommentarer:

  1. Jag invigde mina lila converse för säsongen för några dar sen. Då är det vår! Fast blev lite småfnissig när jag var på ett stort konsertrep i lördags. Det var jag och gymnasieungdomarna då i våra converse. Kollade noga av skobeståndet och jag var verkligen den enda "kärringen" med Converse, medan alla unga tjejer så klart hade det, varav en t.o.m. samma lila. Haha!
    Kul med present, det var du värd! Och vad duktig du var som fikade utan bulle. Här slank just pannkaka med glass ner trots att jag dietar!

    Den boken ligger här i högen och väntar på mig...får skynda på med läsningen då!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. men då var du den fräckaste "kärringen" av alla :D Mmm vad gott det lät med pannkaka! Är otroligt sötsugen idag, den tiden i månaden :/ Får se hur det slutar, nu satte du griller i huvudet på mig :)) Boken är verkligen kul :) Mer humor i den än den första. Kram

      Radera
    2. Nena din rackare..;) Jag har fått pannkaksippran! Står och vispar för fullt nu :)) Kram kram

      Radera
  2. Skönt att skorna är upphittade. Snygg present från M&H.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Je var inte dumt! Upphittade skor och ett fint armband :) Kram

      Radera
  3. haha vilken tur! Jag ska snart börja packa ner och tejpa för inför stambytet :(
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad paff jag blev.. där stod de ju bara helt plötsligt. och jag hade i tanken redan börjat rota igenom nästa förråd..tur jag slapp det :)

      Urk stambyte! Min syster genomgår det just nu men hon fick en ersättningslägenhet. Får du det med? Verkar bli ett jäkla liv! Stackars dig! Kramar!

      Radera
  4. Haha! Jäkla unge;) Fint armband du fick! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja!! Det är inte förta gången det händer så de borde jag kunnat lista ut :/ Hmm.. Armbandet är superfint och skulle kunna tänka mig fler. Peacemärkerna finns i fler färger :) Kram

      Radera
  5. Jag tycker du ska få massor med presenter...jämt! ;-D

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa.. mera presenter :))) Kramelikram!

      Radera
  6. När man kan inviga conversen är det verkligen vår! Vilket tur att du fick tillbaka dem :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och idag är det verkligen vår här i Götet! Kramar!

      Radera