Powered By Blogger

onsdag 28 mars 2012

Sommarlängtan

Nu funkade det visst igen :)

Idag har benet jäklats med mig mer än någonsin men nu har det änligen släppt lite.. Och mitt i allt det grå fick jag en häftig sommarlängtan. Att gå med lite traschade jeans så man känner vinden lite i hålen och ett vackert virkat linne som jag nästan svimmar för... barfota eller i ett par flip-flop. Åhhh...vad jag längtar!

Ett färgglatt halsband från Icon blir pricken över iet :)



 En fin icon bland pärlorna


Rosa tofs med en metall"kula" och rosa snöre och knutar mellan träkulorna, finfint :)


Och linnet.. Forsome tank är bara så himla ljuvligt! Och passar till allt! Här till mina gamla slitna Ra-Re som också passar :D

Jag har stl. 2 på detta som jag tycker är normalt i storlek.


Nu ska jag försöka fånga den här dagen som hållit mig i ett skruvstäd. Det bästa med att ha ont är att det är så himla skönt när det släpper :))

Ha en underbar dag!
Kramar!

25 kommentarer:

  1. Så snyggt! Ha en underbar fortsättning på dagen du också!

    SvaraRadera
  2. Så fin du är i linnet och visst längtar man bara...ett par mjuka slitna jeans och sommar...mmm

    kramar och hoppas du kan fånga resten av dagen.
    <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Och tänk om jag hade ett rosa också :)) Ja det går i slowmotion men nu är jag nästan klar för utång :) Hoppas din dag blir en fin dag! Kramelikramar! <3<3<3

      Radera
  3. Satan i gatan vad snygg du är! Precis så där vill jag se ut när det äntligen blir somrigt :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad glad jag blir :) Ja den kommer bli flitid använd! Vackraste linne jag sett och så skönt :) Kram

      Radera
    2. flitigt skulle det va :)

      Radera
  4. Sååå fint på dig! Hittar det inte nånstans:( om någon vill sälja ett i size 2, samma färg som du har- mejla sofie@grafstrom.nu
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)) Det är verkligen helt underbart! Det finns på Noos med rabatt som finns hos Odd Molly-holic, prepåsk2012 tror jag det var. Och på Meinto. Lycka till! Kram

      Radera
    2. Men såå skumt, det måste tagit slut på Noos för jag kollade där igår - efter tipset från Odd Molly-holic - och då fanns det inte ett enda där!

      Radera
    3. Å jag måste vara heeeelt knäpp för jag hittar den inte på Meinto heller. Bajs. (Förlåt för äckliga ord=)

      Radera
    4. Jag köpte min för några dagar sedan, innan rabatten.. De måste ha gått som smör i solsken! Man jag ser någon hojtar jag till! Kram

      Radera
    5. Superdupertack=) Kramkram så länge!

      Radera
    6. Sofie! Den finns fortfarande på Meinto i alla storlekar!

      Radera
  5. Svar
    1. Ja nu är det bara för sommaren att komma! jag är red :D Kram

      Radera
  6. Åhå vad snygg du är! En riktig somrig kanonkombo.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Å, vad snyggt halsband. Vart hittade du det??? Det skriker SANNA!!!! <3 Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. i din "älsklings"affär Milk and Honey :) Kram

      Radera
    2. Det är från Icon så det går kanske att hitta på nätet..

      Radera
    3. =( tyvärr. Har försökt googla =(

      Radera
  8. Åh vad jag vill ha ett sånt linne! Fär väl sälja av nåt;) Kram

    SvaraRadera