Powered By Blogger

lördag 17 mars 2012

Gårdagen

Har kommit lite i baktakt. Ett jobbigt möte som gick bra upptog ena halvan av dagen och andra halvan hade jag stul med internetuppkopplingen.

Men idag är det lördag! Inga plikter kallar och internetet funkar :)

Trots skitvädret känner jag mig pigg och full av energi så det blir en promenix om en stund.

Bjuder på lite pics från igår som i en dagens och lite gosekatter.

Favvostassen just nu :) Colbert tunic, linne från by ti mo, Timeout cardigan och Pleasejeansen,


Igår lindade Grizzly in sig rejält i scarf scarfsen och somnade gott. Loui låg bredvid och vädrade magen :)


 

Och tungan rätt i mun :)
'

Jahopp! Då är det dags att sippa i sig det sista kaffet och ge mig ut på stan!

Ha en härlig lördag!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. Låter fintmed en runda på stan. Trist väder idagbara. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var sänt att röra lite på sig. Intar just nu den obligatoriska fikan :) Kram

      Radera
  2. Härligt att komma ut en liten sväng trots gråväder! Här blir det sängen idag för att vårda en trist förkylning som bestämde sig för att bryta ut igår. Snörvel! Tur det finns te och böcker säger jag!!!! Mmmm, så mysigt det såg ut med sjalen. Min vovve gillar också att bädda in sig i allsköns filtar, ser så mysigt ut!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vad jobbigt med förkylning! Hoppas du har någon bra bok hemma :) Ja det var sänt att komma ut. Var rätt skönt ute ändå. Kram och krya på dig!

      Radera
    2. Knäppa ajjfån:( usch skulle det vara!

      Radera
  3. Hej!

    Vilka fina bilder och vilka underbara personligheter våra djur är. Otto gillar också att bädda in sig i sköna varma plagg.
    Kram och ha en fin lördag från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är verkligen olika personligheter :) De är för goa :) Ha en fin lördag du med! Kram

      Radera
  4. Jättefin dagens och söta myskatter. Låter skönt med promenad.
    Ha en underbar lördag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det var riktigt skönt idag trots vädret. En underbar lördag till dig med! Kram

      Radera