Powered By Blogger

söndag 1 april 2012

Drömmar

Jag drömmer om en sådan här ljuvlig kofta! Men det är bara att inse att det kommer förbli en dröm. Åtminstone just nu :)

Pukka wrap cardigan.


Och det gör faktiskt inte så mycket för jag fick en ingivelse igår och ringde Freeport för att kolla om de hade kvar en annan drömkofta. En kofta som jag missade på Campadre bara för att jag blev tjurig för att Billy jean jeansen tog slut. Och tänka sig! Det hade de och de skickar den till mig :)

Maria Tallchief cardigan.

Den spelar kanske inte i samma division som Pukkan men den spelar helt klart i min division :)


Så fin rygg och så vacker färg.

Jag är supernöjd! 

Sedan kan jag fortsätta drömma och sukta över Pukkan...kan vara en viss tjusning i det också.. hrmm.. säger vi.. det lät väl bra :P

Och så vill jag tala om Hildes tävling! Där kan du vinna en supersnygg plånbok från THYME for GINGER.
Klicka HÄR för att komma dit eller på bilden till höger på bloggen.

Ha en härlig söndag!
Kramar!


14 kommentarer:

  1. Det funkade inte så jag gör om ;-) Tänk att jag missade helt den koftan förra året. Glad är jag att att två Maria Tallcheif cardigan har hittat hit denna våren!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den missade jag med! Ibland tar det tid innan polletten trillar ner :) Är säker på att den kommer bli flitigt använd. Kramar

      Radera
  2. Åhh ja. Det är just den där svindyra förbaskade koftan jag väntar på fast i vitt. Och jag är så nervös och orolig och vill ha den nu på stört. Men vad bra att du fick tag i ett substitut. Du kan nog hitta den andra senare på Tradera till bättre pris skulle jag tro. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh du kommer bli superfin i den! Förstår att du väntar otåligt.. Jag längtar till min fina Tallchief :) Och vem vet.. kanske Pukkan hittar hit någon gång :) Kram

      Radera
  3. Ja, Pukka är en dröm. Jag vågar mig inte på den, för med små barn och en lekgalen kattunge är det dömd att bli "kattastrof". Jag skulle dö lite om han lyckades dra lite i en tråd, vilket han redan gjort på ett antal plagg.
    Vi får helt enkelt drömma vidare. Sen har du en goding på G, ska bli kul att se den på.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud katterna! Vilken tur att du påminde mig om det.. Det var ju bra, då känns det lite bättre att avstå :) Är väldigt glad för Tallchiefen :) Kram

      Radera
  4. Maria är ett bra substitut för Pukka! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den här gången fick jag mätta munnen efter matsäcken :) Kram

      Radera
  5. Absolut ett bra substitut! Grattis till fint fynd
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är också jättefin och är så glad att de hade den kvar på Freeport. Kram

      Radera
  6. Helt klart en värdig ersättare!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Den fick jag tag på hos Campadre, men jag får ju vänta på min ett tag till... Men, tack för att du upplyste om att Freeport skickar! Jag ringde och de hade koftan jag jagade förgäves förra sommaren (eftersom ingen svensk butik tog in den i MIN färg) - Elouise Cobell i dark berry!! Samma snygga virkade rygg som på Maria fast i kortare modell då... så fin och såå nööjd är jag!!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du knep den på Campadre. Jag velade för länge och så tog de slut (också ). Superbra med Freeport Jag frågade lite halvhjärtat för jag hade hört att de inte skickade längre men tänkte att om inte får jag väl åka dit, bor ju ganska nära. Men de skickade och de gick fort :) Roligt att du fick tag i Elouise, den är så himla fin i dark berry! Kram

      Radera
  8. Hej!
    Får man fråga vad den kostade på Freeport?
    Mvh
    lorshagenmarie@hotmail.com

    SvaraRadera