Powered By Blogger

torsdag 26 april 2012

Silver, lava, ny bok och sjuk!!??

Jo här går det undan! Utan förvarning sade det bara poff! Så hade jag frossa, feber och ont i halsen?! Borde kanske inte bli förvånad med tanke på hur ofta jag blir sjuk men detta kom så plötsligt!

Jaja...överlever väl den här gången med... Himla tur att jag köpte på mig lite böcker på hemvägen. Bla. den här:

Den fjärde delen om avdelning Q och jag är helt såld. Läste ut tredje boken inatt. Så om det inte blir riktigt illa med sjukan ser jag fram emot att ägna mig åt den här boken ett tag.


Min slända har fått en kompis :) En långfingerring i oxiderat silver som jag beställde för ett tag sedan och hämtade idag från Pandora.


Ja så sprang jag på det här lavahalsbandet från Icon också och det kunde jag bara inte motstå. Dessa ihop blir väldigt fint.


Hittade det hos Milk and Honey som alltid har så himla fina smycken.
 Köpte även en del lavasmycken när jag var på Island så det här blir perfekt!


Ehum...  och här är en liten sjuk jag som är väldigt glad att jag fått en scarf scarf att värma mig i och glad för att jag inte lagt ner mina ullsleevewarmers i källaren. Blir alltid extremt kall om handlederna när jag har feber.


Kan säga att katterna också blev glada när de fick se nya scarfsen, men nepp de fick leka lite med tofsarna men sen blev det stopp. Den här är MIN! My precioussss......


Japp... Gonatt säger jag nu och så hoppas jag att det här är borta imorgon.
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Här läggs inga ylleschalar undan! Hoppas du kryar på dig snabbt nu
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä sjalarna få stanna :) Tack! Hoppas jag med. Kramar

      Radera
  2. Krya på dig, hoppas det försvinner lika fort som det kom. Snygg ring du fått tag på:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Hoppas, hoppas! Ja den gillar jag :) Kram och Godnatt :)

      Radera
  3. Fina smycken! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack tack :) Kram och godnatt!

    SvaraRadera
  5. Kanske det försvinner lika fort som det kom - jag håller tummarna för det!

    Vad roligt med en äkta molly-syster, det är guld värt att ha nån i närheten med samma intresse :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ja det hoppas jag. Är feberfri just nu iaf :: Ja jättekul! Och jag blev alldeles paff faktiskt. Kram

    SvaraRadera