Powered By Blogger

torsdag 19 april 2012

Odd Molly Till Salu!

Här kommer lite fler Mollysar som vill byta hem :) Alla är i mycket fint skick och jeansjackan är endast provad. I priset ingår vanlig frakt med posten.

Årets jeansjacka, Bikette denim i stl. 2. Tyvärr är den för liten för mig. Underbart broderi på ryggen.
 Endast provad. Nypris var 1999:-
Mitt pris 1450:- NU 1300:-



Fina broderiet.


Praire strap short dress i en vacker ljust grön färg. Stl. 3. I fint skick.
750:-
SÅLD till Annelie




Rock-a- fellow slip dress i vintage chalk. stl. 3. Endast använd några gånger.
650:- NU 550:-
SÅLD!



Chrysalis minigown i royal. Stl. 3 i fint skick.
650:-
Reserverad till Elise


 Med fina volangen.





Earheart Cardigan i grey. Stl. 2 Endast använd ett par gånger. Med kort ärm och perfekt att ha över linnen och klänningar på sommaren.
SÅLD till Therese


Liten slits på sidorna.



Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. Du har mail! Håller tummarna hårt här..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Om du visste hur glad jag blev.. Äntligen får den komma tillbaka till mitt lilla bo, fniss.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Kul med lite rundgång :)) Kram

      Radera
  3. Hei,

    Jeg vil gjerne kjøpe den røde chrysalis minidress.

    Min Mail elisetandberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Skönt att rensa lite så man kan fylla på med nytt ;) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är! Samma här. Känner mig väldans duktig. Städet färdigt och rensningen klar även om det är mycket som ska läggas ut också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har verkligen varit duktig! Jag har mest små duttat, men alla bäckar små :) Stortvättat har jag gjort idag i alla fall! Ska bli spännande att se vad som dyker upp på din bloppis :) Kram

      Radera
  6. Royal-linnet är jag absolut intresserad av om det blir kvar!

    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sålt! Och lååång kö :) Kramar!

      Radera