Powered By Blogger

söndag 8 april 2012

Gårdagens oldisar och lite Mollysar kvar till salu!

Jag slår till med hela två gårdagens när jag ändå håller på :) Det ena en nyhemkommen oldie och det andra en kär gammal oldie.

Tog en promenix igår på dagen och ramlade nästan baklänges av kylan, var inte riktigt beredd på den! Men jag höll värmen ändå tack vare sköna Maria tallchief.


På kvällen var vi bortbjudna till goda vänner.  Spinner silk dress fick följa med, en av mina älsklingsklänningar.


Underbart god mat och dryck fick vi och tårtan var ett mycket välsmakande mästerverk. Blev inga bilder tyvärr. Och det var ju synd för det blev mycket gos med "lilla" Ester, en Grand Danois på 60kg som är helt ljuvlig! Jag är lite kär i Ester :))

Detta är inte Ester men hon har den här färgställningen. Ska ta bilder nästa gång :)



Jo så är det några finingar kvar från gårdagens till saluinlägg! I priserna ingår vanlig frakt.

Exentric cardigan i stl. 2. Powder och lite grågrönt (sk. dip.dye ) Knyt framtill. I jättefint skick.
500:-
SÅLD!



Virkad solmössa, aldrig använd. I härliga färger. Knyts baktill.
350:-

Baksidan.



Framsidan.



Korta Bloomers i purple. Stl.1. I fint skick. Rosett på framsidan
350:-



Och liten knapp på baksidan.


Korta Bloomers i stl. 2. I powder. i Fint skick.
350:-
SÅLDA!

Rosett framtill...


Och knapp baktill.


Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.
 450:-



Svenska från  Euro step fegen.

 
 Sleevewarmers i ull i dark lila. Endast provade.
400:-


A-one silk skirt i military, stl.1. Endast provad.
300:-

Om ni är intresserade maila mig på marieskoog65@gmail.com
Ha en härlig påskdag idag!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. En fin påskafton alltså. Vovvar i stort format och påsktårta låter underbart. Och visst är det förbaskat kallt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var supermysigt alltihop men speciellt Ester :) Fy vad kallt det är! Tog fram ullkappan igår igen.. Kram

      Radera
  2. Hej igen, såg din kommentar inne hos mig angående Lisen och det är precis samma här. Jag har köpt en Hightwist Jumper i blått från dem som skickades torsdagen inte i denna veckan utan förra som inte har dykt upp. Har kontaktat dem, men de har inte svarat ännu. Är superorolig eftersom det rör sig om mycket pengar ju... Vi får se vad de säger. Om vi är två som har problem så är det ju något. När skickades din? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den skickades den 29 säger de, alltså förra torsdagen. I sista mailet skrev hon att de skulle söka paketet på tisdag efter påskhelgen. Jag är också orolig. Fick du någon bokningsbekräftelse? Kram

      Radera
  3. Ja, bokningsbekräftelse fick jag, men inget spårningsnummer. Och mitt paket är skickat den 29:e med... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men då kan vi väl uppdatera varandra om vad som händer! Kram

      Radera
  4. Härlig påskafton du har haft! Koftan är bara otroligt fin. Från Freeport? Såg de hämgde där, men inte i min storlek :-( Ser på kommentarerna ovan; hoppas det dyker upp! Jag väntade länge på ett paket runt jul, och då var förklaringen bara att de hade så mycket att göra på posten. Kan ju hända det är samma sak runt påsk.

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är från Freeport! Jag ringde och frågade och de skickade den till mig :) ja hoppas verkligen att det är påskruschen som strulat till det och att den kommer nu i veckan. ha det gott! Kramar

      Radera
  5. Så fin du är i Maria Tallchief! Jag har kärat ner mig i den röda och undrar om den finns på Freeport?
    Så kul den där hunden måste se ut? Som en hel ko? :-D Och säkert bedårande....
    Många kramar och ha en underbar söndag,
    <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag vet att den röda har funnits där men ring och fråga. Och om de inte skickar av ngn anledning så kan jag hämta den åt dig isf :) Ja Ester är så sööööt! Hög som en kalv och rejäla tassar och så snäll. Alldeles mjuk runt munnen och varma mjuka öron :) så fin.. Massa kramar till dig och hoppas du får en skön söndag!

      Radera