Powered By Blogger

torsdag 26 april 2012

Kattmys och Tootsiehint

Bjuder på lite kattmys så här på morgonkvisten Kan sitta fint när det är så kompakt gråväder ute som det är här idag. Passar förresten alltid bra vid närmare eftertanke :) Scarfs Scarfsen är definitivt förpassad till kattfilt nu. Men, jag har skaffat en ny! Till mig själv och där katter icke äga tillträde. Tack fina Odd Molly-holic för den!


Tvätta och krama varandra...


 Njuta och busa lite på det...


Tvätta lite igen...


Och så kommer Tootsieteasern! Senare idag kommer jag lägga upp fler bilder på denna vackra kappa som är till salu! Stl. 2 och i jättefint skick!


Nu ska jag hälla i mig det sista av kaffet och ägna mig åt ett antal måsten som inte går att skjuta upp längre. En sådan dag It is...

Hoppas ni får en fin dag!
Kramar!




6 kommentarer:

  1. Klart katterna ska ha den mysigt i fin filt =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för kattgoset jag som har svårartad kattbrist bara suger i mig :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vassego :) Finns inget mysigare :) Kram

      Radera
  3. Endast det bästa är ju gott nog för katter :-)
    Kramar

    SvaraRadera