Powered By Blogger

måndag 16 april 2012

Bloggen fyller 1 år!! Utlottning!


UPPDATERAT!

Heléne blev den lyckliga vinnaren!

Oj vad fort det har gått! Men nu är det ett år sedan jag startade min lilla blogg. Och det vill jag fira med en liten utlottning! Och det ni kan vinna är det här!

En ljuvlig handkräm och ett lipbalm från Odd Molly!


Det enda ni behöver göra är berätta lite om varför ni läser min blogg och vem ni är.

Dragning av vinnare sker i morgon eftermiddag kl. 18.00 och vinnaren presenteras på onsdag.
Tack alla fina för att ni är här inne och läser, det uppskattas mycket.

Ha det gott!
Kramar!


31 kommentarer:

  1. Jag läser för att gillar dig såklart!! Mycket:)
    Jag, vet du vem det är, vi har ju till och med hört varandras röster en gång i telefonen:)))
    Stort Grattis du sköna Böna! Det här har du gjort baske mig BRA!
    Kramarna T.

    SvaraRadera
  2. Hej hej,

    Jag deltar mer än gärna av utlottningen av dessa fantastiska OM produkter som jag använder dagligen, så de går åt:-)

    Jag är en OM älskare av stora slag och läser din blogg dagligen för att jag upplever dig som jordnära, vänlig och som en hjälpande hand som alltid ställer upp och svarar på diverse frågor.

    Grattis till din bloggs 1-års dag!

    Kram från Sara B

    SvaraRadera
  3. Läser här för här händer det grejer hela tiden =)
    Kläder byts, köps och säljs i ett flygande fläng och jag anar att du också är sån.
    Och fina kattbilder är bonus plus att jag hoppas vi ska lyckas göra affär 'nån' gång ;)
    Grattis på 1-årsdagen!

    SvaraRadera
  4. Johej! Din bogg är bland de första Odd Molly -bloggarna jag stötte på i vintras och jag rumlade säkert in hit via Odd Molly-holics Bekännelser. Kikar in nästan dagligen för din blogg är mysig och välkomnande men det var slutligen Perkilä-inlägget som vann mig över för gott. :) Och det ju för att jag är finne och alltid haft roligt åt svordomar. I åldern är jag nog närmare dina barn än dig, men tycker om att läsa vad folk har för sig, och du verkar himla najs.

    SvaraRadera
  5. Grattis till bloggens 1 års dag!
    Jag läser bloggen för den ger en härlig mix och skön avkoppling. Snygga outfits med massor av fina Mollysar:-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. I don't compete for the raffle but i want to congratulate you on your one year anniversary of the blog. Well done my friend!
    Kram from Canada,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Hej Hej! Jag läser din blogg för att du verkar vara en snäll tjej och har mycket fina kläder. Du har lite av allt som gör din blogg intressant! Grattis på 1års dagen!
    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Grattis till din 1 års dag!
    Jag läser din blogg för det är en härlig mix mellan din vardag och fina Molly outfits. Du ger mig inspiration till att prova nya kombinationer som jag inte själv tänkt på. Kram Annelii

    SvaraRadera
  9. Hejsan! Grattis till 1 års dagen! Åh jag bara älskar odd molly! Du har så mycket glädje och fina outfits i din blogg! Fortsätt så så kommer jag läsa din blogg i många år till!
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej och grattis till 1 år i bloggvärlden!
    Jag läser din blogg och tittar på dina fina outfits så ofta jag hinner. Några gånger i veckan. Odd Molly är den främsta anledningen ;) Du som många andra fina mollytjejer förgyller min vardag med fina foton. Stort TACK för inspirationen!
    Keep up the good work!
    mvh Jaana
    jaanasalla@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej grattis !! Vad skoj

    En liten fråga såg att du skulle till freeporten idag (i Dr Mollys ) blogg
    Skulle behöva hjälp med en liten topp!! Betald o klar ...
    Sen var det jag som undrade var du hittat det fina armbandet , vilken frisersalong det var..
    Kram Cia J maila albinoaugust@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Grattis - visst har det gått fort! jag missade min 1-årsdag med några veckor :D Jag läser här för att jag tycker om dej även om vi ännu inte har träffats. Härlig mix av lagom personliga inlägg och kläder. Grädde på moset är så klar bilder på dina lurvtussar.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Skolfröken och småbarnsmorsa med hemlig längtan efter glamour och vackra plagg, som njuter av trevliga bloggar med OM-provningar ocn andra vackra kreationer, älskar bloppisar och reatips från den innersta kretsen ;-), läser din blogg då jag får utlopp för allt detta. Tack!
    Kram från Cattis

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Grattis till bloggens ettårsfirande.
    Jag hänger hänger här nästan dagligen på min mollybloggsväng.
    Jag tycker om blandningen hos dig, högt och lågt, fina Mollysar och varm mänsklighet.
    kram från Eva

    SvaraRadera
  15. Hej
    Jag läser din blogg varje dag, därför att du verkar så mysig
    och snäll. Snäll vet jag att du är för att jag köpte en guldkofta i höstas utav dig....Sen tycker jag väldigt mycket om dina bilder både på dagens outfit och på sötemissarna.
    Så fortsätt med "din dagbok" för oss alla som gillar dig.
    TACK/ Gunilla

    SvaraRadera
  16. Grattis på 1-årsdagen!!!! :)
    Jag är rätt så ny här i Mollyvärlden och har precis upptäckt din och några andra Mollybloggare! Älsk på det :)

    SvaraRadera
  17. Hej! Grattis till 1år!
    Jag följer din blogg dagligen. Vi har samma smak vad gäller mollysar och jag har fått många kanontips på fina kombosar. Dessutom är det roligt att läsa om katternas bus, dina fikapromenader och vardagen i stort.

    Med vänlig hälsning,
    Heléne

    SvaraRadera
  18. Åhh.. Vilka underbara kommentarer jag har fått! är helt rörd och jätteglad! Kram på er alla fina <3

    SvaraRadera
  19. Jag gillar din blogg för att jag gillar dig, sättet du skriver på, och sen gillar jag dina katter och självklart Odd Molly. Stort grattis på 1 års dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Grattis till bloggen! Och jag behöver inte vara med i utlottningen, men gillar dig för din härliga blogg och för att du bjuder så på dig själv här. Kram

    SvaraRadera
  21. Jag är ju här inne och läser varje dag. Gillar att följa dig, dina mysiga katterna, dina promenader, moppestrassar, mm. Du verkar vara en go kvinna. Hoppas vi springer på varndra typ på Freeport någon dag!! Grattis till fina bloggen!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  22. Jag gillar den varma stämningen som är härinne och för att du bjuder på dig själv :)En mysig mix och blandning. kram och grattis på ettårsdagen Diana

    SvaraRadera
  23. Grattis på 1 års dagen! (trodde du hade bloggat längre! )Jag trivs mycket bra hos dig, en varm genuin blogg och så har du många snygga outfits!!:) som jag inte vill missa!
    KRAM!

    SvaraRadera
  24. Grattis till 1-åringen!
    Jag läser här för att du verkar vara en go människa med väldigt mycket fina kläder:) Jag gillar det faktum att du fikar lika mycket som mig också;) Och du har världens finaste kissar! Kram!

    SvaraRadera
  25. Grattis på ettårsdagen!! Jag har ett gäng bloggar jag surfar runt på för att läsa fina stories, din är en av dem!

    SvaraRadera
  26. Stort grattis till bloggen!!! Läser för att du skriver om många olika saker på ett väldigt ärligt och genuint sätt! KRAM

    SvaraRadera
  27. Grattis på 1-årsdagen! Jag tittar inom varje dag för att få en liten skymt av dig, ditt hem och din snygga stil. Du skapar en varm och engagerande blogg som jag gillar mycket!

    Kramar

    SvaraRadera
  28. Grattis på 1-årsdagen! Jag gillar din blogg jättemycket då du har en bra blandning av vardag o lite glam, med en (i mitt tyckte) skön och snygg stil. Du verkar vara en mysig person dessutom. Kram

    SvaraRadera
  29. Grattis på 1-årsdagen!!
    Jag läser nästan dagligen din blogg för den är så jordnära och härlig. Älskar katterna och dina bloppisar som jag haft glädjen att Molly-fynda i vid några tillfällen! Själv är jag nyss fyllt 45 och bor, jobbar och njuter av livet på Östkusten.

    SvaraRadera
  30. Försent för tävlan, men kikar in för att gratulera till en jättefin blogg! Kramar från syrran

    SvaraRadera
  31. Återigen..Tack alla fina för alla goa kommentarer! Och kul att du också hittat hit kära syster :) Kramar!

    SvaraRadera