Powered By Blogger

tisdag 10 april 2012

Äntligen här!

Efter att nästan gett upp och trott att den försvunnit i posthanteringen, kom den i morse! Och en mycket yrvaken jag iklädd flanellen och värsta sovfrillan tog emot den av postombudskillen.

Rock- a -fellow slip top
i golden porselain.

Här sönderlekt i camera+ :))


Men självklart kommer det provningsbilder. Den var perfekt! Tom till mina röda flanellbyxor :D
Nu är det bara sommaren som fattas! Komso, komsi sommaren..

Ha en fin dag!

Själv ska jag försöka luska ut hur jag ska deklarera, sålde huset förra året och nu ska det fyllas i en jäkligt krånglig blankett! Lite lätt jobbigt faktiskt...

Kramar!


6 kommentarer:

  1. Hej!

    Visst saknas sommaren men den finns nog där bakom regn och krångliga deklarationsblanketter.
    Fin liten sak du fick hem.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag :) ja den är inte dum :) Prfekt till somriga dagar! Kram

      Radera
  2. Mmmmm underbar!

    lycka till med krångel *kramar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktig liten karamell :) Det har löst sig! Kram

      Radera
  3. Vad fin den är? Färgen golden porcelain är ju ett namn mitt i prick?

    Sålde du huset med hjälp av mäklare? De brukar erbjuda sig att deklarera husdelen gratis, det ingår oftast. Ring och hör kankse.

    Många kramar och ha nu en go dag,
    L <3

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen! Supertack för tipset det borde jag ju ha tänkt på själv. Har pratat med mäklaren och han fixar det! Massa Kramar <3

    SvaraRadera